Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja / Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

205 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat

Sortuj według:
  • - Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura spółki - Nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji księgowo–finansowej - Porządkowanie dokumentów oraz bieżąca archiwizacja - Organizacja wyjazdów, spotkań firmowych, udziałów w konferencjach. - Przyjmowanie gości - Obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej - Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy. - Dobra znajomość pakietu Ms Office ...

  • FallWork Sp zo.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. W związku z aktywnym rozwojem firmy, poszukujemy osoby gotowej pracować z nami na stanowisku: Pracownik Biurowy z Językiem Niemieckim ...

  • Obowiązki: Obsługa i zarządzaniem ruchem interesantów/ klientów/ pracowników Przygotowanie korespondencji wewnętrznej do wysyłki Rozpisanie faktur zbiorczych od dostawców Organizacja spotkań wewnętrznych lub zewnętrznych na polecenie kierowników Organizowanie cateringu Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na zlecenie kierownika Składanie zamówień na materiały biurowe i artykuły spożywcze u ...

  • Oferujemy: Atrakcyjne warunki finansowe; Ciekawą pracę w międzynarodowym zespole; Pakiet szkoleń (w tym językowych); Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy; Satysfakcję z wykonywanych obowiązków. Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa kursantów; Współpraca z kontrahentami Szkoły; Obsługa finansowa sekretariatu; Planowanie i organizacja kursów. Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego ...

  • Interesują Cię ambitne projekty, w których będziesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zgłoś się do nas! Oferujemy pracę w miłej atmosferze, bez ogromnego ciśnienia i mierzenia czasu. Ludzie czują się swobodnie i często organizują spotkania integracyjne. Oprócz tego firma gwarantuje: - Poranny kurs j. angielskiego - Świeże owoce (dostępne w biurze dwa razy w tygodniu) - Zawsze dostępna kawa i herbata - Prezenty ...

  • Obowiązki: obsługa recepcji głównej prace administracyjne obsługa gości zagranicznych (witanie, pomoc w sprawach bieżących, organizowanie cateringu, zapraszanie na umówione spotkania) obsługa sal konferencyjnych Oczekiwania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 komunikatywność, otwartość, pewność siebie nastawienie na klienta Ms Office - poziom dobry ...

  • ZADANIA: Obsługa biura, sekretariatu, Przyjmowanie gości z Polski i z zagranicy, Prowadzenie terminarza przełożonych i organizacja pracy zarządu, Organizacja wyjazdów służbowych, noclegów, biletów oraz wiz, Rozliczanie wydatków administracyjnych, rejestrowanie faktur, Dbanie o zaopatrzenie biura. WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe, Doświadczenie w pracy w sekretariacie lub recepcji, Znajomość języka angielskiego ...

  • Od kandydatów oczekujemy: wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP minimum 3 letnie doświadczenie w służbie BHP w zakładzie zajmującym się działalnością produkcyjną znajomość prawa pracy i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż znajomość dokumentacji dot. BHP w zakładzie produkcyjnym uprawnienia do prowadzenia szkoleń i kursów BHP, ppoż w zakładzie ...

  • We are the experts in recruiting qualified, professional and skilled people with foreign languages across a customer service sector. In the last years, our team gained a broad experience in multilingual recruitment on polish and international markets, including (non exhaustively) mass recruitment of talented people speaking fluent English, German, Dutch, French, Czech Speakers for SSC/BPO sector. Our Client ...

  • Kluczowe zadania: • wsparcie zarządu w bieżących działaniach administracyjnych • współpraca z instytucjami zewnętrznymi • organizowanie eventów • zadania recepcyjne (odbieranie telefonów, odpowiadanie na zapytania mailowe, przyjmowanie osób z zewnątrz) • rezerwacja biletów, hoteli Wymagania: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 • komunikatywność ...

  • Obowiązki: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach Organizacja i koordynacja terminarza, podróży służbowych, obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów do podpisu przez Zarząd Rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu ...

  • Asystent Działu Zarządzania Nieruchomościami Warszawa NR REF.: 1102361 Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent Działu Zarządzania NieruchomościamiDo obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało wsparcie administracyjne kilkuosobowego zespołu, odpowiedzialnego za Zarządzanie Nieruchomościami. Do obowiązków Asystenta/ki będzie należało m.in., praca z fakturami, kontrola ...

  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i szukasz odpowiedzialnej pracy biurowo- administracyjnej? Cenisz sobie współpracę, przyjazną atmosferę i zamiast w korporacji chciałbyś pracować w nowoczesnej polskiej firmie technologicznej? Szukamy osób sprawnie władających językiem angielskim, które nie mają problemów z komunikacją wewnętrzną jak i zewnętrzną i będą wsparciem dla naszej kadry zarządzającej. Miejsce ...

  • Biuro Rachunkowe zatrudni sumienną osobę na stanowisko Specjalisty ds. kadr/płac i księgowości. KANDYDATOM OFERUJEMY: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Aktrakcyjne warunki finansowe: wynagrodzenie podstawowe, płatne nadgodziny, premie, Miłą atmosferę pracy, Możliwość odbywania szkoleń i rozwoju osobistego oraz zawodowego, Możliwości awansu na stanowisko kierownicze. OCZEKUJEMY: Dobrej znajomości ...

  • JM elektronik Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku komponentów elektronicznych w Polsce. Od ponad 25 lat zajmujemy się dystrybucją mikrokontrolerów, komputerów przemysłowych, urządzeń automatyki i wielu innych. Oferujemy również profesjonalną usługę montażu EMS. Podstawą naszego sukcesu są ludzie, dlatego ciągle rozwijamy i doskonalimy naszą organizację, tak aby być postrzeganym na rynku pracy jako rzetelny ...

  • Jeśli: Lubisz pracę biurową z dokumentami Cenisz stabilizację i jasno określone godziny pracy Jesteś dobrze zorganizowany i nie straszna Ci praca pod presją czasu Jesteś osobą skrupulatną i odpowiedzialną Posiadasz dobrą znajomość MS Office (w szczególności Word i Excel) Chcesz mieć poczucie, że Twoja praca jest ważna dla realizacji kluczowych procesów w dużej firmie finansowej Posiadasz minimum ...

  • Process Improvement Senior Specialist Warszawa NR REF.: 1101767 For one of our clients, a global pharmaceutical company, we are currently looking for candidates interested in joining the Operational Excellence team in their office in Warsaw. Who are we looking for?In this position you will be providing OE process expertise and tools in order to enable successful implementation of improvement plans for ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja / Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry