Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja / Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

319 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat

Sortuj według:
  • Coordinator of translation projects Kraków NR REF.: 1105344 Koordynator projektów tłumaczeniowych- jest odpowiedzialny za codzienne zarządzanie zleceniami tłumaczeniowymi klientów i zarządzaniem klientami zgodnie z wymaganiami klienta i standardami firmy. praca stacjonarna w krakowskim biurze, od 9:00 do 17:00.Do obowiązków na tym stanowisku należy:-Zaplanowanie i przydzielanie zadań oraz kontrola ...

  • Wyższa Szkoła Języków Obcych im. Samuela Bogumiła Lindego w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko Opiekun kursów Opis stanowiska: Zadania wykonywane w ramach ww. stanowiska należą do kategorii prac administracyjno – biurowych i koncentrują się wokół następujących obowiązków: rekrutacja i obsługa klientów, słuchaczy i trenerów; realizacja działań promocyjnych; prowadzenie dokumentacji szkoleniowej (w tym ...

  • Wyższa Szkoła Języków Obcych im. Samuela Bogumiła Lindego zatrudni Referenta 1. Zakres wykonywanych zadań: prowadzenie prawidłowej i rzetelnej dokumentacji przebiegu studiów na podstawie obowiązujących przepisów prawa profesjonalna obsługa studentów i wykładowców, klientów zewnętrznych przekazywanie informacji telefonicznie i mailowo przygotowanie i edycja dokumentów kontrola obiegu korespondencji ...

  • Główne obowiązki: Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności: 1. Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z działaniami sekcji wdrażania. 2. Uczestnictwo w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność; rozwiązywania umów o dofinansowanie, monitorowania realizacji projektów. 3. Uczestnictwo w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów w wyniku weryfikacji ...

  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych

    Gi Group Sp. z o.o.

    Łódź, Aleksandrów Łódzki, Zgierz, łódzkie

    Miejsce pracy: Aleksandrów ŁódzkiZadania: Obsługa interesantów/ klientów/ pracowników (w tym udzielanie informacji); Przygotowanie korespondencji wewnętrznej do wysyłki; Opieka nad salami konferencyjnymi; Nadzorowanie porządku i czystości powierzonego obszaru, zgłaszanie usterek wyposażenia budynku do obsługi; Rozpisanie faktur zbiorczych; Organizacja spotkań wewnętrznych lub zewnętrznych na polecenie ...

  • Praca w Centrum Medycznym Grupy LUX MED w Piasecznie. Oferujemy: Zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce; Elastyczne formy zatrudnienia; Pracę w trybie zmianowym w młodym, dynamicznym zespole; Możliwość współpracy z profesjonalistami z branży; Realne możliwości rozwoju wg programu "Ścieżki rozwoju dla pracowników Działów Obsługi Pacjenta LUX MED"; Pakiet ...

  • OTTO Work Force Polska Sp. z o.o. (nr rej 2590) jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Pracownik biurowy. Miejsce pracy: Katowice- Centrum Do zadań należeć będzie: - wykonywanie wychodzących połączeń telefonicznych do naszych kontrahentów celem pozyskania zamówień, - weryfikacja ...

  • Sekretarka z językiem niemieckim

    Gi Group Sp. z o.o.

    Nadarzyn, Grodzisk Mazowiecki, Piaseczno, Tarczyn, Grójec, Mszczonów, Milanówek, Pruszków, Żyrardów, mazowieckie

    Zadania: Organizowanie i kierowanie pracą Biura Zarządu Umawianie i koordynowanie spotkań Zarządu Obsługa korespondencji i innych dokumentów Organizacja konferencji, imprez integracyjnych Obsługa gości spółki Koordynacja współpracy z dostawcami administracyjnymi Organizacji podróży służbowych w kraju i za granicą Wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym (minimum B2 ...

  • Sanpro Consulting to zespół ludzi z pasja, którzy na co dzień zajmują się organizacją zatrudnienia oraz rekrutacją, proponując najlepszym kandydatom pracę a Klientom kompleksową obsługę w obszarze obejmującym HR Management. Aktualnie poszukujemy do naszego Klienta kandydata na stanowisko: ASYSTENT/-KA BIURA ZARZĄDU Miejsce pracy: Strzelce Opolskie Zakres odpowiedzialności: • Zarządzanie operacjami ...

  • 1/ Wystawianie faktur w programie CDN OPTIMA2/ Prowadzenie magazynu-przyjmowanie i wydawanie towaru3/ Prowadzenie ewidencji wyposazenie4/ Pilnowanie platnosci5/ Przygotowywanie dokumentow dla biura ksiegowego6/ Odpowiedzialność, dokładność, sumiennosc7/ Umiejetnosc samodzielnej organizacji pracy Premie, dodatki: TAK Znajomość: programu CDN OPTIMA systemu logistycznego problamtyki MAGAZYNOWEJ doświadczenie ...

  • tłumaczenia ustne i pisemne , pośrednictwo między pracownikami a zarządem firmy biegła znajomość języka niemieckiego

  • Firma Armet Bis istnieje na rynku od 1996 roku. Dzięki rozwiniętej skali produkcji opartej o nowoczesne technologie i rozwiązania z powodzeniem wyposażamy przestrzeń biznesową, komercyjną, biurową, hotelową, lokale gastronomiczne oraz stacje benzynowe w meble najwyższej jakości. Kluczowe jest dla nas by być niepowtarzalnym w tym, co robimy. Ważne jest inwestowanie naszych umiejętności oraz zasobów w ...

  • Zakres obowiązków: przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji oraz realizacji działań niezbędnych do sfinalizowania transakcji zbycia nieruchomości (w formie aktu notarialnego) oraz sporządzania wniosków na Zarząd PKP S.A. i do ministra właściwego ds. transportu dotyczących wyrażenia zgody na przekazywanie zbędnych nieruchomości jednostkom samorządu terytorialnego, Skarbowi Państwa i państwowym ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja / Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry