Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja / Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

327 ofert pracy dla: Administracja / Sekretariat

Sortuj według:
  • Młodszy Specjalista administracyjny Warszawa NR REF.: 1114716 Dla naszego Klienta, firmy z branży nieruchomości, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista administracyjny w dziale sprzedażyOsoba na stanowisku Młodszego Specjalisty administracyjnego w dziale sprzedaży będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie administracyjne Doradców sprzedażowych, w tym przyjmowanie i odpowiadanie na ...

  • Administration specialist with German Kraków NR REF.: 1108488 Are you looking for a job in an international environment with German language but do not have much experience? This is your opportunity! Just apply!For one of the biggest transportation companies in the world we are currently looking for individuals who would like to join the team of German-speaking specialist supporting customs processes ...

  • Graduates with German Kraków NR REF.: 1107794 For our client, an international logistics company located in Cracow, we are currently looking for Graduates with German and English.In your job you will be responsible for preparing documentation and contacting customers via email and phone.We are looking for candidates with fluent knowledge of German and English (at least B2 level) and good, practical ...

  • Zadania: Przygotowywanie załączników do pism procesowych pod względem formatowania i wyglądu tekstu, Wprowadzanie poprawek edytorskich w dokumentacji procesowej, Dbanie o dobrą organizację i czasowe przygotowanie potrzebnej dokumentacji, Wykonywanie kserokopii, skanowanie i archiwizacja dokumentów, Pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych. Oczekiwania: Doświadczenia na stanowisku administracyjnym ...

  • Zakres obowiązków: Realizacja zadań administracyjnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów Współpraca z biurem rachunkowym, kontakt z urzędami (US, ZUS, Sanepid, PIP itp.) Nadzór nad dokumentacją pracowniczą Współpraca z dostawcami usług (firmy transportowe, logistyczne, media) Ścisła współpraca z węgierską Centralą firmy Nadzór nad zamówieniami i zapasami produktów Koordynacja działań marketingowych ...

  • Recepcjonista / Recepcjonistka Medyczna Warszawa NR REF.: 1115218 Dla naszego klienta, prestiżowej kliniki medycyny estetycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Recepcjonista / Recepcjonistka MedycznaOsoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za prawidłową pracę recepcji i zapewnienie jak najlepszej obsługi pacjentów zgodnie ze standardami kliniki. Do codziennych obowiązków należeć będzie ...

  • Asystentka Personalna Warszawa NR REF.: 1113044 Dla naszego Klienta, spółki z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka prezesa Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku będą należały wszelkie zadania administracyjne związane koordynacją kalendarza przełożonego, w tym m.in. organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, prowadzenie i obsługę baz danych najemców centrów ...

  • Jeśli: Jesteś osobą otwartą i komunikatywną Praca administracyjna Cię nie nudzi Znasz język angielski na poziomie B1 Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku Mamy ofertę pracy dla Ciebie !Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa recepcji (powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa skrzynki mailowej) Przygotowanie korespondencji, pism, podstawowych zestawień (Word, Excel) Współpraca z ...

  • Risk and Healthcare Administrator Kraków NR REF.: 1116027 KRAKÓWDla naszego klienta - amerykańskiej korporacji świadcząca usługi w zakresie doradztwa i outsourcingu w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim poszukujemy kandydatów, którzy chcieliby dołączyć do firmy zlokalizowanej na Zabłociu. Risk & Healthcare Administrator Do Twoich zadań będzie należeć: Wsparcie klientów zewnętrznych w zorientowaniu się w ...

  • Zadania: - obsługa procesu obiegu korespondencji i dokumentów w Centrali Firmy - obsługa procesu elektronicznego obiegu FV - telefoniczna obsługa centrali - organizacja i obsługa spotkań firmowych - organizacja podróży służbowych (delegacje) - opieka nad umowami (wysyłka, archiwizacja, monitorowanie terminów) - archiwizacja dokumentów (elektroniczna i papierowa) Oferujemy: - atrakcyjne warunki zatrudnienia w Firmie o ...

  • Zakres obowiązków: Obsługa Klientów - korespondencyjna i mailowa Przetwarzanie danych w systemach operacyjnych, aktualizowanie danych w systemie Przygotowywanie i segregowanie dokumentów dla Klientów, a także ich archiwizowanie Wyjaśnianie nieprawidłowości, weryfikacja reklamacji Odpowiadanie na maile i zapytania Klientów Wymagania: Doświadczenie w pracy administracyjnej Doświadczenie w obsłudze klienta ...

  • Opportunities for Dutch speakers Kraków NR REF.: 1110888 Are you a confident Dutch speaker looking for a job that lets you show it? Who are we Our Client is an internationally renowned company with offices all around the globe. They are the leaders in their field and are now looking for dynamic Dutch speakers to join their forces. What is the role Working within a team of colleagues you will be ...

  • Your tasks: Maintaining and controlling data in the systems; Supporting the SRM implementation in Diebold Nixdorf entities; Providing procurement-related services and SRM trainings to Diebold Nixdorf entities; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in English (B2) and German (B1) is a must; High school degree and ...

  • Zakres obowiązków: Obsługa recepcji głównej (powitanie gości, bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami, zamawianie taksówek dla klientów) Wykonywanie czynności administracyjnych (obsługa faksu, rozlicznie faktur i voucherów) Zarządzanie korespondencją i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów (przesyłki pocztowe i kurierskie) Koordynowanie zamówień biurowych (zamawianie materiałów biurowych oraz ...

  • Jeśli: jesteś osobą otwartą i komunikatywną praca administracyjna Cię nie nudzi lubisz kiedy wokół Ciebie dużo się dzieje masz zdolności organizacyjne praca zespołowa to Twoja mocna strona znasz język angielski na poziomie B2 Mamy dla Ciebie ofertę pracy!!!Zakres obowiązków: bieżąca obsługa recepcji (powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa skrzynki mailowej) przygotowanie ...

  • Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową podpisywaną z Adecco Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku Atrakcyjne wynagrodzenie (ok 5300 brutto) Benefity do wyboru (pakiet medyczny, karta sportowa) Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku Zakres obowiązków: Obsługa recepcji - przyjmowanie ...

  • Główne zadania:• Wsparcie prezesa i dyrektora działu finansowego w zakresie, np.: organizacji podróży służbowych i odpraw biletowych• Wykonywanie prac administracyjnych, m.in.: przygotowywanie raportów, tłumaczenie dokumentów, tworzenie prezentacji• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji• Organizacja i wsparcie wszystkich działów firmy• Fakturowanie, rozliczanie delegacji pracowniczych oraz innych ...

  • U nas będziesz: • ściśle współpracować z innymi pracownikami • uczestniczyć w realizacji bieżących projektów • planować i organizować spotkania biznesowe • koordynować obieg dokumentów i zapewniać właściwy przepływ informacji • zarządzać korespondencją biznesową • przygotowywać prezentacje i zestawienia Oczekujemy od Ciebie: • znajomości języka niemieckiego (minimum B2) • pasji i dążenia do realizacji założonych ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja / Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry