Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja / Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

392 oferty pracy dla: Administracja / Sekretariat

Sortuj według:
  • Młodszy Specjalista w zespole wsparcia procesów zakupowych Poznan NR REF.: 1137067 Młodszy Specjalista w zespole wsparcia procesów zakupowychDla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży FMCG, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty w zespole wsparcia procesów zakupowych.Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za operacyjne wsparcie procesów zakupowych i ...

  • Pracownik administracyjno-biurowy

    ManpowerGroup Sp. z o.o.

    Wrocław, dolnośląskie

    Oferujemy: Stawkę 22 zł/h brutto w oparciu o umowę zlecenie Szkolenie stanowiskowe Możliwość rozwoju w firmie/ banku o solidnej pozycji na rynku Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych Wymagania: Znajomość obsługi komputera (przede wszystkim zaawansowana wiedza z zakresu Pakietu Office, Obsługa Poczty Outlook) Dokładność i sumienność, zdolność organizacji siebie w czasie Umiejętność ...

  • Business Support Assistant

    Hays Office

    Lódz, łódzkie

    Business Support Assistant Lódz NR REF.: 1136783 Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowej, poszukujemy osoby na stanowisko: Business Support Assistant / Asystent AdministracyjnyOsoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za wszelkie kwestie administracyjne. Do zadań będzie należeć dbanie o poprawny obieg informacji pomiędzy działami, obsługa korespondencji, procesowanie faktur, a także ...

  • French/ Dutch/ German Speakers Wanted!

    Hays Office

    Poznań, wielkopolskie

    French/ Dutch/ German Speakers Wanted! Poznań NR REF.: 1127082 For our client - well-known multinational company - we are looking for people willing to join modern SSC located in the heart of Poznan.Requirements: fluency in English and one of the following languages: French, Dutch or GermanNo previous experience needed - just willingness to learn!What you can gain: opportunity to develop yourself within ...

  • Specjalista ds. Umów

    Hays Office

    Warszawa, mazowieckie

    Specjalista ds. Umów Warszawa NR REF.: 1134685 Twoja następna firma: Spółka z branży energetycznej, zajmująca się obrotem m. in. energią elektryczną, gazem i uprawnieniami do emisji CO 2. Twoje następne stanowiskoSpecjalista ds. Umów i Oceny Kontrahentów będzie się koncentrował na przygotowywaniu umów handlowych (EFET na energię i gaz, ramowych na prawa majątkowe, sprzedaży do odbiorców końcowych etc.) we ...

  • Budget Assistant

    OSCE Office for Democratic Institutions and Human Rights (ODIHR)

    Warszawa, mazowieckie

    Budget Assistant OSCE Office for Democratic Institutions and Human Rights (ODIHR) Application deadline: 16 April 2020 Background: The Office for Democratic Institutions and Human Rights (ODIHR) is the principal institution of the OSCE responsible for the human dimension. ODIHR is active throughout the OSCE area in the fields of election observation, democratic development, human rights, tolerance and ...

  • Recepcjonistka / Recepcjonista - rekrutacja online

    Gi Group Sp. z o.o.

    Warszawa, mazowieckie

    Aktualnie, dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko: Recepcjonisty/RecepcjonistkiZakres obowiązków: · Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich · Kompleksowa obsługa centrali telefonicznej oraz email · Wsparcie przy organizacji spotkań: obsługa sal konferencyjnych oraz przyjmowanie gości · Zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, cateringu · Wsparcie administracyjne ...

  • Asystent/ka ds. administracyjno – handlowych z j. angielskim

    Adecco Poland Sp. z o.o.

    Czechowice-Dziedzice, śląskie

    Zakres obowiązków: Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych Prowadzenie sekretariatu spółki Wystawianie faktur i dokumentów wysyłkowych Wprowadzanie zamówień do systemu informatycznego Prowadzenie korespondencji z klientami firmy Współpraca z dostawcami i podwykonawcami Organizowanie usług i zakupów na potrzeby biura Aktywne wsparcie sprzedaży Nadzór nad realizacją zamówień Budowanie oraz ...

  • Pierwsza praca z językiem niemieckim

    Hays Office

    Kraków, śląskie

    Pierwsza praca z językiem niemieckim Kraków NR REF.: 1136766 Dla naszego klienta - globalnej firmy z branży logistyki i transportu - poszukujemy osób na stanowisko Agenta ds. celnych z językiem niemieckimdo rozrastającego się zespołu w Krakowie.Do zadań Agentów należeć będzie weryfikacja oraz analiza dokumentacji transportowej pod kątem ewentualnych braków i zgodności z procedurami, wprowadzanie danych do ...

  • Asystent/ka Biura

    Hays Office

    Warszawa, mazowieckie

    Asystent/ka Biura Warszawa NR REF.: 1135862 Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka BiuraNa tym stanowisku będziesz odpowiadać za wszelkie kwestie administracji biura, w tym prowadzenie recepcji firmy. Do Twoich zadań należeć będzie obsługa korespondencji, centrali telefonicznej oraz obsługa gości. Będziesz mieć okazję organizować ...

  • Pierwsza praca w korporacji z j. niemieckim!

    Hays Office

    Katowice, małopolskie

    Pierwsza praca w korporacji z j. niemieckim! Katowice NR REF.: 1127797 Jeśli chcesz podjąć swoją pierwszą pracę biurową z językiem angielskim oraz niemieckim - APLIKUJ!Dla naszego Klienta w Krakowie poszukujemy osób z językiem niemieckim.Jest to praca na stałe, w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę).Jeśli dobrze posługujesz się językami niemieckim (min. B2+) oraz angielskim (min.B2+) - APLIKUJ!Jeśli chciałbyś ...

  • Młodszy Specjalista ds. Back Office

    Smart-HR

    Warszawa, mazowieckie

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za: Wsparcie procesu przygotowania dokumentacji do realizacji umów handlowych, Obsługę administracyjną transakcji zawieranych przez dział handlowy, Wsparcie procesu rozliczeń zakupu i sprzedaży energii elektrycznej, Realizację bieżących zadań administracyjno-biurowych, w tym weryfikację faktur, Ścisłą współpracę z pozostałymi ...

  • Specjalista ds. Rozrachunków

    Regess Sp. z o.o.

    58-500 Jelenia Góra, dolnośląskie

    Polska firma budowlana o ugruntowanej pozycji na rynku z siedzibą w Jeleniej Górze poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. rozrachunków i windykacji Zakres obowiązków: • rozliczanie rozrachunków • windykacja płatności • wystawianie faktur sprzedaży • dokonywanie płatności • prowadzenie kasy gotówkowej • księgowanie WB/NK • przygotowywanie raportówWymagania • minimum rok doświadczenia w pracy w księgowości ...

  • SAMODZIELNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA

    Nowe Motywacje Sp. z o.o.

    Kraków, małopolskie

    Nowe Motywacje sp. z o.o., jedna z największych firm szkoleniowych w Polsce, zaprasza do aplikowania na stanowisko w ramach wewnętrznego działu finansowego: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA Za co będziesz odpowiedzialny/a: samodzielne prowadzenie pełnej księgowości firmy, zapisywanie zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, księgowanie faktur i wyciągów bankowych w systemie Enova, przeprowadzanie ...

  • Is an analytical mind your forte? Would you describe yourself as precise and attentive? Can you freely communicate with people and understand what they are saying? If you speak both French and English, a team of international professionals is waiting for someone like you. We do not require any previous experience! Responsibilities Handling the portfolio of assigned Customers Research and resolve dispute ...

  • Junior Accountant FRENCH Speaker

    WiPjobs

    Krakow, śląskie

    Would you like to work in an international work environment, where willingness to learning new things is supported by a wide range of training and courses which are designed to improve your skills and abilities? Responsibilities You will be stabilizing sheet accounts reconciliation, preparation of financial reporting, posting standard journal entries, raising intercompany recharges, You will ...

  • Pracownik Administracyjny w Dziale Projektów Szkoleniowych

    Smart-HR

    Siemianowice Śląskie, śląskie

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie usług rozwojowych – zakładanie kont w Biurze Usług Rozwojowych, kompletowanie dokumentów, Przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej - certyfikatów, wniosków o rozliczenie, ankiet, oświadczeń i innych, Tworzenie kart usług w Biurze Usług Rozwojowych, Kontrolę poprawności otrzymanych od klientów ...

  • Rekruter - Studencie! Rozpocznij przygodę z HR! J.ukraiński wymagany!

    Agencja Zatrudnienia KS Service

    Szczecin, zachodniopomorskie

    Świetnie czujesz się w kontakcie z ludźmi?Jesteś osobą ambitną, która szybko się uczy, a nowe wyzwania to wyłącznie motywator? Poszukujesz samodzielnej, dynamicznej pracy, w której będziesz miał/a okazję rozwinąć swoje umiejętności? A dodatkowo znasz język polski i ukraiński? Aplikuj, daj się poznać, a my wzniesiemy Cię na wyżyny Twoich możliwości! Bardzo chętnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, a ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja / Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry