Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/08/2019.

Wsparcie sprzedaży

Warszawa, mazowieckie

Axium Sp. z o.o. Sp. K.

Opis stanowiska pracy

Do szybko rozwijającej się międzynarodowej firmy ICT z siedzibą w Warszawie poszukujemy osoby, która będzie wspierać nasz zespół ds. Sprzedaży, kogoś, kto może sprawić, że doradca klienta będzie bardziej efektywny, wspierając go w codziennych obowiązkach.

Pracownik Wsparcia Sprzedaży to osoba która pracuje w bardzo uporządkowany i dokładny sposób a zarazem jest elastyczna, dzięki czemu umie poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami.

Nasz preferowany kandydat musi być asertywny, dokładny, elastyczny, otwarty, dobrze zorganizowany rozumiejący potrzeby klienta / użytkownika.

 

Kluczowe Obowiązki:

 

• wspieranie opiekuna klienta tak aby był skuteczny w zwiększaniu przychodów,

• śledzenie wiadomości e-mail / połączeń

• zarządzanie linią sprzedaży i odpowiednimi działaniami

• sporządzanie miesięcznych raportów sprzedaży,

• odpowiedzialność za bazę danych klientów,

• inicjowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą,

• uaktualnianie spraw administracyjnych.

 

 

Oferujemy:

 

• stabilną umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,

• niezbędne narzędzia pracy

• szkolenia w zakresie rozwoju kompetencji

• możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego na rynkach zagranicznych i profesjonalnego rozwoju w firmie

• pozytywna atmosfera pracy w środowisku międzynarodowym.

 

Wymagania

Kwalifikacje:

 

• absolwent kierunków ekonomicznych lub szkół językowych bądź posiadający jakiekolwiek doświadczenie w obsłudze sprzedaży/ zaplecza administracyjnego

• umiejętność wielozadaniowości i szybkiego uczenia się,

• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

• wysokie umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej,

• analityczne i logiczne myślenie,

• umiejętność rozwiązywania problemów,

• umiejętność podejmowania decyzji i dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia,

• umiejętność dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole

• kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji

• zdolność zarządzania zespołem,

• obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office jest koniecznością.

Prezentacja firmy

Działamy w branży technologii teleinformatycznych. Dostarczamy kompleksowe i... zintegrowane systemy telekomunikacyjne. Oferujemy telefony, profesjonalne słuchawki nagłowne wielu marek, rozwiązania IP, systemy telekonferencji, wideokonferencji oraz centrale telefoniczne i aplikacje biznesowe Call / Contact Center. Zajmujemy się projektowaniem zaawansowanych systemów teleinformatycznych i ich wdrażaniem.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry