#

Technik ds. serwisu i instalacji maszyn i urządzeń

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Technik ds. serwisu i instalacji maszyn i urządzeń

Miejsce pracy: Warszawa
1-10-69509-1

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży maszyn i urządzeń rolniczych - poszukujemy doświadczonego Technika Serwisu, który będzie odpowiedzialny za wsparcie techniczne dla klientów na terenie Polski (głównie centralna i zachodnia część).

Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- przeprowadzanie spotkań serwisowych u klientów
- usługa instalacji, rozruchu, konserwacji i naprawy maszyn
- konfigurowanie samonapędów i programowwanie sterowników PLC (po przeszkoleniu)
- przeprowadzanie szkoleń dla klientów
- zapewnianie wsparcia technicznego klientom poprzez e-mail lub telefonicznie
- ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy (dział sprzedaży, dział call center w US)
- zarządzanie dokumentacją serwisową
- raportowanie do Managera Serwisu

Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego (komunikacja z centralą i technikami spoza Polski)
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- nastawienie na klienta
- dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych po Polsce (głównie w wysokim sezonie zbiorów IV-IX)
- wiedza z zakresu programowania sterowników PLC będzie dużym atutem
- wykształcenie techniczne (kierunek mechatronika lub pokrewne)
- czynne prawo jazdy kat.B

Korzyści:
- niezbędne szkolenia techniczne
- zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej stabilnej firmie
- niezbędne narzędzia do wykonywania codziennych obowiązków (samochód służbowy, telefon, laptop)
- pracę z domu oraz w terenie (zadaniowy czas pracy)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi