W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Team Leader zespołu podatkowo-księgowego
Miejsce pracy: Bielsko-BiałaDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w obszarze automotive, poszukujemy Kandydata gotowego objąć stanowisko Team Leadera zespołu podatkowo-księgowego.
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Zakres zadań:
- Koordynacja zespołu specialistów z zakresu podatków, księgowości, reportingu.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, rozliczeń podatkowych oraz składanie deklaracji VAT, CIT, podatek u źródła.
- Przygotowanie raportów na cele grupowe.
- Nadzór nad rzetelną i kompletną ewidencją zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych.
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
- Współpraca z audytorami;
- Kontakt z zewnętrznymi doradcami podatkowymi.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe wraz z adekwatnym doświadczeniem w obszarze finansów (min.3 lata).
- Predyspozycje w zakresie zarządzania zespołem.
- Dobra praktyczna znajomość prawa podatkowego (VAT, CIT) i ustawy o rachunkowości.
- Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych.
- Sprawna organizacja swojej pracy, odpowiedzialność za terminową realizację zadań.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- Praktyczna znajomość SAP
- Biegłe posługiwanie się MS Excel
- Znajomość HFM (Hyperion Financial Management) jako plus
Korzyści:
- Bogaty pakiet benefitów obejmujący m.in.: wczasy pod gruszą, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, bony świąteczne
- Zapewnione miejsce parkingowe w centrum Bielska- Białej
- Szansa objęcia nowo powołanego stanowiska w ramach globalnego centrum finansowego międzynarodowej firmy produkcyjnej
- Okazja do rozwoju własnego zespołu we ścisłej współpracy z Managerem Local Compliance na Europę