Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Team Leader Call Center
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- zarządzanie podległym zespołem,
- bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,
- administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez pracowników,
- aktywny udział w rozwijaniu i udoskonalaniu obowiązujących procesów, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
- sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie.
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center,
- znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
- orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
- samodzielność w działaniu oraz inicjatywa.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
- możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich,
- przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.