Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/11/2018.

Team Leader Call Center

Warszawa, mazowieckie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,
  • administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez pracowników,
  • aktywny udział w rozwijaniu i udoskonalaniu obowiązujących procesów, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
  • sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie.

Wymagania:
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
  • orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
  • samodzielność w działaniu oraz inicjatywa.

Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
  • możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
Zapisz ofertę
do góry