#

Team Leader Call Center

Trenkwalder

Warszawa, mazowieckie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Team Leader Call Center

Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,
  • administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez pracowników,
  • aktywny udział w rozwijaniu i udoskonalaniu obowiązujących procesów, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
  • sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie.

Wymagania:
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
  • orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
  • samodzielność w działaniu oraz inicjatywa.

Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
  • możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich,
  • przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi