Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/08/2019.

Opis stanowiska pracy

Supply Planner
Warszawa
NR REF.: 1123617

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, do zespołu planistycznego pracującego na rzecz kilkunastu zagranicznych rynków, zlokalizowanego w centrali firmy w Warszawie, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Supply Planner.

Do zadań zatrudnionego Kandydata należeć będzie zarządzanie procesami planowania, dystrybucji i nadwyżek zapasów dla poszczególnych produktów poprzez weryfikowanie forecastów sprzedażowych z możliwościami zakładów produkcyjnych. Wybrany kandydat będzie też nadzorował zapas produktów wewnątrz łańcucha dostaw oraz utrzymywanie właściwego ich poziomu. Będzie ściśle współpracował z działami sprzedaży, marketingu, produkcji i dystrybucji z wielu krajów w celu zoptymalizowania przepływu informacji.

Nasz Klient poszukuje Kandydatów z wykształceniem wyższym (preferowane studia z zakresu logistyki, prognozowania czy metod statystycznych) oraz z 2-3 letnim doświadczeniem w procesie planowania i prognozowania. Idealny kandydat bardzo dobrze zna narzędzia Office (Excel/ Access). Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP. Poszukiwany przez nas kandydat powinien rozumieć uwarunkowania i zależności między planowaniem a procesami produkcji i sprzedaży, powinien posiadać wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz analityczne. Powinien być samodzielny, dynamiczny w działaniu oraz umiejący pracować w zespołach cross-dywizyjnych. W celu realizacji powyższych zadań niezbędna jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Nasz Klient oferuje bardzo ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwości rozwoju zawodowego (także w zagranicznych oddziałach firmy) oraz bogaty pakiet świadczeń dodatkowych.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Logistyka , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry