Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie. Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Warszawa, mazowieckie
Stanowisko: Menedżer ds. zapobiegania stratom w Warszawie. Wymagana znajomość analityki (Data Cubes, Power BI, Excel) oraz płynna znajomość angielskiego. Oferowane: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie UoP, hybrydowy system pracy oraz atrakcyjny pakiet benefitów. Do zadań należy zarządzanie zespołem, opracowywanie strategii i współpraca z innymi menedżerami. Brak informacji o wynagrodzeniu i…
Ostatnia aktualizacja Dzisiaj
Cała Polska, pomorskie
Stanowisko: Dyrektor/Kierownik Sprzedaży – ubezpieczenia majątkowe w Warszawie (możliwość pracy zdalnej). Wymagana: doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń, znajomość zagadnień ubezpieczeniowych, gotowość do podróży. Oferowane: umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy, elastyczne godziny pracy, samochód służbowy, benefity: ubezpieczenie zdrowotne, na życie, kupony lunchowe…
Ostatnia aktualizacja Dzisiaj
Kraków, małopolskie
Stanowisko: Dyrektor Zarządzający w Krakowie. Wymagana: min. 5 lat doświadczenia, biegła znajomość angielskiego, doświadczenie w produktach papierniczych. Obowiązki: nadzór finansowy, budżetowanie, strategia sprzedażowa, wsparcie zespołu sprzedaży, monitorowanie rynku, zarządzanie zespołem, optymalizacja procesów. Brak informacji o wynagrodzeniu, benefitach, grafiku i warunkach umowy.
Ostatnia aktualizacja Dzisiaj
Katowice, śląskie
Stanowisko: Sales Manager/Lider Działu Sprzedaży w Katowicach. Wymagana: wyższe techniczne, min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży, 1 rok w zarządzaniu zespołem. Oferowane: umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie z premiami, profesjonalne narzędzia pracy, dostęp do szkoleń, ubezpieczenia medyczne, karty lunchowe, programy motywacyjne. Obowiązki: rozwój działu, koordynacja zespołu, realizacja planów…
Ostatnia aktualizacja Dzisiaj
Warszawa, mazowieckie
Oferta pracy na stanowisko Specjalisty ds. Testów A/B i Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Praca w Warszawie, w hybridowym systemie. Oferowane stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz szeroki pakiet benefitów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego, doświadczenie w testowaniu oraz umiejętność analizy danych. Dodatkowe umiejętności w SAS, SQL oraz PowerBI są…
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Mazowieckie, mazowieckie
Stanowisko: Inżynier Sprzedaży Usług Serwisowych. Miejsce pracy: Mazowieckie. Wymagana znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w sprzedaży usług serwisowych. Oferowane: atrakcyjne wynagrodzenie, stabilny model współpracy, szkolenia zagraniczne, narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer) oraz pakiet benefitów. Wymagana gotowość do częstych podróży służbowych. Brak…
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Piaseczno, mazowieckie
Stanowisko: Kierownik Salonu w Piasecznie. Wymagana wiedza z zakresu zarządzania personelem oraz efektywnej sprzedaży. Oferowane stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, umowa o pracę, elastyczny czas pracy, atrakcyjny system premiowy oraz bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki pracownicze).
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Poznan, wielkopolskie
Stanowisko: Menedżer ds. Rozwoju Biznesu w Poznaniu. Wymagana samodzielność w sprzedaży, doświadczenie w sprzedaży systemów informatycznych, bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Oferowane: elastyczne godziny pracy, wsparcie w postaci prywatnej opieki medycznej, szkolenia, rozwój kariery, komfortowe biuro w centrum Poznania. Brak informacji o wynagrodzeniu i warunkach umowy. Akcent na…
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Warszawa, mazowieckie
Business Development Manager CISWarszawaNR REF.: 1189582For our client, an international company, a leader in the category with a stable position on the market, we are looking for Business Development Manager for the CIS region.Your new role:BDM will be responsible for planning, direction and delivering commercial objectives and P&L for CIS Markets. Responsible for Business Development and should…
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Katowice, śląskie
Inżynier Sprzedaży Wewnętrznej/Specjalista ds. Obsługi KlientaKatowiceNR REF.: 1190006Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta pomp dla przemysłu, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Inżynier Sprzedaży Wewnętrznej/Specjalista ds. Obsługi Klienta.Zakres obowiązków Przygotowywanie ofert technicznych (pompy dla aplikacji przemysłowych), prezentacji technicznych i produktowych…
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu