Opis stanowiska pracy
Supply and Demand Planning Process Coordinator
Polska
NR REF.: 1192388
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku. Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Supply and Demand Planning Process Coordinator/Manager Planning Process Reboot
Rynki eksportowe CEE („EM”) zarządzają 24 krajami w regionie CEE i Azji Centralnej, w tym krajami bałtyckimi, adriatyckimi i bałkańskimi, krajami WNP i Kaukazu. Region przeszedł znaczną zmianę modelu biznesowego w zeszłym roku i nadal dostosowuje się do nowej struktury organizacyjnej.Zespół ds. Podaży i Popytu (część QSC – Quality Supply Chain organizacji) jest kluczowy dla umożliwienia wzrostu poprzez zapewnienie silnego procesu planowania, wspierającego realizację celów biznesowych w krótkim, średnim i długim okresie. Zespół obecnie koncentruje się na planowaniu podaży, ale dzięki swoim możliwościom dąży do wzmocnienia jego pozycji w procesie prognozowania.
Transformacja procesu planowania została zainicjowana, a do końca roku planujemy wdrożenie nowego systemu – SAP IBP, który umożliwi podniesienie poziomu prognozowania i uproszczenie procesów. Szukamy osoby, która wesprze zespół w przyspieszeniu realizacji inicjatyw transformacyjnych i w prowadzeniu zarządzania zmianą w całej firmie.
Branża: farmaceutycznaLokalizacja: 100% zdalnieRodzaj pracy: umowa B2B pełen etatGodziny pracy: standardowe godziny – 8-16 albo 9-17Czas trwania projektu: 12 miesięcyStart Date: ASAPZespół: ścisła współpraca z zespołem planowania S&D, zespołem handlowym, finansowym i marketingowym EM.
Obowiązki:
- Wspieranie liderów planowania w definiowaniu/udoskonalaniu inicjatyw poprawy, dokumentowaniu ich, konsultowaniu, generowaniu wymaganej komunikacji itp.
- Pomoc planistom w dostosowywaniu się do nowych sposobów pracy, wspieranie ich w zwiększaniu pewności siebie w prowadzeniu dyskusji planistycznych, coaching w celu zwiększenia wykorzystania nowo zdefiniowanych narzędzi.
- Koordynacja programu zarządzania zmianą w całej firmie: w tym zarządzanie treścią szkoleń, wsparcie organizacyjne, śledzenie postępów itp.
- Wdrożenie klasyfikacji ABC w „życiu” (komunikacja, szkolenie, zapewnienie przestrzegania procesu, dokumentowanie „umów” z odpowiednimi rynkami).
- Czynniki popytu – przejście na planowanie popytu poprzez budowanie bloków: prognoza bazowa i założenia rynkowe.
- Przejście z planowania sprzedaży do planowania sprzedaży na zewnątrz.
- Wsparcie gotowości procesów biznesowych do wdrożenia SAP IBP, identyfikacja luk procesowych i marnotrawstwa procesów, wsparcie zarządzania zmianą.
- Model planowania VMI – projektowanie i wdrożenie w 1-3 lokalizacjach próbnych.
Doświadczenie i umiejętności:
- Dobre zrozumienie procesów planowania podaży i popytu, doświadczenie w planowaniu popytu/sprzedaży lub podobne.
- Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu projektów i programów zarządzania zmianą.
- Silne umiejętności komunikacyjne i wpływania na innych.
- Umiejętności analityczne.
- Zdolność do dostrzegania nieefektywności i możliwości w procesach.
- Angielski jako główny język komunikacji.
- Zdolność do tworzenia narzędzi w Excelu, Power BI.
- Znajomość SAP IBP.
Dodatkowe informacje:
- Potencjalnie prośba o dołączenie do 2-3 dniowych „warsztatów” F2F raz lub dwa razy w trakcie trwania kontraktu.
- Mile widziane: spotkanie raz w miesiącu w biurze w Warszawie z częścią zespołu.
Błyskawiczny proces rekrutacyjny:
- Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport.
- Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych wiodących klientów Hays.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
- Rozmowa techniczna z Klientem – spotkanie online (1,5h); max 2 spotkania.
- Oferta.
- Witamy w projekcie!
Jeśli oferta jest dla Ciebie interesująca - aplikuj!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP