Opis stanowiska pracy
Supervisor Customer Service
Warszawa
NR REF.: 1193022
Key Responsibilities:
- Manage the daily operations of the customer service desk and team, ensuring efficient task distribution and workflow management.
- Ensure compliance with local legislation for controlled drugs and licensed items, and support the Compliance Specialist.
- Oversee the daily management of SERVICECLOUD, including customer and internal sales email accounts, ensuring timely responses according to KPIs.
- Handle recruitment, appraisals, and development of Customer Service Executives.
- Provide continuous training and mentorship to ensure high standards of customer service.
- Monitor customer service desk activity, addressing any negative feedback or delays.
- Ensure orders are correctly entered into the IFS system and customers are notified of order status.
- Advise customers on orders and delivery, ensuring On Time In Full (OTIF) targets are met.
- Manage customer communication through phone, email, and Service Cloud, escalating complex queries as needed.
- Process RMAs and coordinate refunds, credit notes, or compensation.
- Collaborate with field sales to ensure customer needs are met and provide feedback.
- Manage customer complaints, escalating issues and maintaining KPI reporting.
Qualifications:
- 3+ years of experience in a customer service or sales support role with order entry experience.
- Strong communication skills, attention to detail, and proficiency in MS Excel and Word.
- Team player, organized, and able to perform under pressure.
- Experience with ERP systems (e.g., SAP, ORACLE, SAGE) and interest in Chemistry or Science is an advantage.
- Proficiency in Polish and English (German is a plus).
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Badania / Rozwój