Opis stanowiska pracy


Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw Realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Departamencie Rozwoju Archiwów

02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Monitoruje bieżący postęp finansowy projektu, przygotowuje zestawienia planowanych i realizowanych wydatków oraz monitoruje realizację projektu zgodnie z HRP i planem finansowym NDAP w celu prawidłowego rozliczania środków w projekcie.
  • Monitoruje koszty projektu wraz z weryfikacją ich zgodności z planem finansowym, HRP oraz z zgodnością z zasadami rozliczenia projektów. Opisuje dowody księgowe pod względem zgodności z kosztami kwalifikowalnymi projektu w celu prawidłowej realizacji polityki finansowej w projekcie.
  • Bierze wiodący udział w aktualizacji HRP programu, przygotowuje niezbędne zestawienia pomocnicze, zbiera i przechowuje dane dot. postępu finansowego Projektu w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji projektowej.
  • Uczestniczy w opracowaniu planu finansowego i planu zamówień publicznych w zakresie dot. Projektu.
  • Przygotowuje wkład do wniosków o płatność w systemie dedykowanym dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w systemie dedykowanym dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych. Współpracuje z komórkami organizacyjnymi i archiwami w zakresie niezbędnych dokumentów wprowadzanych do systemu dedykowanego dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych.
  • Współpracuje z Departamentem Popularyzacji Działalności Archiwalnej i archiwami w zakresie niezbędnym do opracowania treści na strony internetowe i serwisy informacyjne w zakresie realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych
  • Przygotowuje i przekazuje – z własnej inicjatywy lub na polecenie – bieżące informacje dot. postępu finansowego Projektu w szczególności w zakresie ryzyk przekroczenia Harmonogramu Rozliczenia Finansowego czy Umowy o Dofinansowanie.


Warunki pracy

Warunki pracy:



  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,

  • Zagrożenie korupcją,

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,

  • Brak progów utrudniających poruszanie się w ramach piętra osobom z niepełnosprawnością ruchową,

  • Budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami, który obsługuje kondygnację 0, 1 i 2. 

  • Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku jednak istnieje konieczność przemieszczania się pracownika po wszytkich kondygnacjach budynku,

  • Pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność otwierania drzwi z samozamykaczami,

  • Stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie prowadzenia i/lub rozliczania projektów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość zasad rozliczania projektów finansowanych ze źródeł zagranicznych;
  • Znajomość podstawowych zasad finansów publicznych;
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność organizacji pracy;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych;
  • Przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B1

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-14
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
    ul. Rakowiecka 2D
    02-517 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi