Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Policji w Warszawie Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw analiz publikacji medialnych, w tym społecznego wizerunku Policji w Wydziale Badań i Analiz StrategicznychGabinetu Komendanta Głównego Policji 02-624 Warszawa Ul. Puławska 148/150
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Przeprowadza analizy publikacji medialnych (tj. w prasie, internecie, radiu i telewizji) w zakresie wizerunku Policji oraz informacji dotyczących istotnych zagrożeń bezpieczeństwa wewnętrznego prezentowanych przez media
- Przygotowuje, na bazie wypracowanych nowatorskich narzędzi służących eksploracji publikacji medialnych , pogłębione analizy dotyczące otoczenia zewnętrznego w zakresie społecznego postrzegania Policji
- Prowadzi szkolenia/warsztaty oraz konsultacje dla przedstawicieli komórek organizacyjnych KGP, CBŚP, CBZC, CLKP, CPKP „BOA”, BSWP w zakresie opracowywania kwestionariuszy, analiz o charakterze jakościowym, opracowywania rekomendacji wyników badań
- Uczestniczy w procesie analiz otoczenia Policji, w tym medialnego i współpracuje w tym zakresie z Biurem Komunikacji Społecznej KGP oraz innymi komórkami organizacyjnymi KGP, CBŚP, CBZC, CLKP, CPKP „BOA”, BSWP
- Tworzy bazy informacji medialnych o Policji, przygotowuje narzędzia analityczne służące ocenie zebranego materiału
- Uczestniczy w wymianie informacji w zakresie badań opinii realizowanych przez jednostki organizacyjne Policji, z Zespołem koordynatorów badań społecznych prowadzonych w Policji
- Uczestniczy w przygotowywaniu materiałów i prezentacji na spotkania kierownictwa Komendy Głównej Policji
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- z przedstawicielami: CBŚP, CBZC, CLKP, CPKP „BOA”, BSWP, w celu przygotowywania działań służących wzmocnieniu wizerunku Policji,
- z przedstawicielami placówek naukowo-badawczych w celu właściwej realizacji analiz mediów na potrzeby Komendanta Głównego Policji,
- z przedstawicielami służb mundurowych, w celu wymiany informacji na temat czynników wpływających na kształtowanie wizerunku formacji mundurowych,
- z pracownikami innych podmiotów, w tym uczelni wyższych w celu pozyskiwania danych i informacji na potrzeby przygotowywanych opracowań czy analiz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia.
- Prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).
- Jeśli w ogłoszeniu wskazano wymóg znajomości języka obcego na poziomie biegłości językowej według skali przyjętej przez Radę Europy (A1, A2, B1, B2, C1, C2), dołącz kserokopię certyfikatu.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
- Rozpatrzymy tylko te oferty, które zostaną przesłane w odpowiedzi na aktualne ogłoszenie o naborze.
- Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
- Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopie.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
- Planowane rozpoczęcie pracy – w terminie około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
- WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE:
http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html
- Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,83 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok).
Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe o kierunku dziennikarstwo lub medioznawstwo lub socjologia lub psychologia lub psychologia społeczna
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
powyżej 3 lat w publikowaniu treści związanych z działalnością lub promocją firmy, instytucji lub organizacji
pozostałe wymagania niezbędne: - Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Wiedza z zakresu ustawy o Policji (przepisy ogólne, organizacja Policji
- Znajomość technik badań jakościowych
- Umiejętności: analizy treści, pracy w zespole, wystąpień publicznych, przygotowywania prezentacji
- Zdolności analityczne
- Zdolność argumentacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Przeszkolenie z zakresu programów analizy jakościowej, grafiki, analizy mediów społecznościowych
- Przeszkolenie z zakresu analizy jakościowej lub z zakresu wystąpień publicznych lub prezentacji np. w PowerPoint
- Dobra znajomość mediów społecznościowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz.632 z późn. zm.)
- WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie przeszkolenia z obszaru programów analizy jakościowej, grafiki, analizy mediów społecznościowych Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie przeszkolenia z obszaru analizy jakościowej lub z zakresu wystąpień publicznych lub prezentacji np. w PowerPointDokumenty należy złożyć do: 2025-07-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Policji
Biuro Kadr i Organizacji Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
1) za pośrednictwem operatora pocztowego lub
2) bezpośrednio w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn.- pt. w godzinach 8.15 -16.15)
(na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia).
W formie elektronicznej poprzez:
1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: nabory.kgp@policja.gov.pl
(w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia).