Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Finansów w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw zabezpieczenia technicznego gmachu, przeglądów oraz zapotrzebowania technicznego w Zespole do Spraw Technicznych, Biuro Logistyki 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Realizuje sprawy związane z przeprowadzanymi przeglądami okresowymi instalacji budynkowej, przeglądami urządzeń na terenie gmachu i lokali służbowych Ministerstwa Finansów, w tym monitoruje terminy i jakość wykonanych prac.
- Uczestniczy w czynnościach związanych z planowaniem i dokonywaniem zamówień publicznych, zakupów, dostaw i usług oraz planowaniem kosztów i poniesionych wydatków w zakresie budżetu zespołu, w celu zapewnienia prawidłowego rozliczenia tych wydatków. Uczestniczy w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych na dostawy i usługi zgodnie z właściwością zespołu, opracowuje projekty umów oraz nadzoruje wykonywanie umów długoterminowych.
- Obsługuje pracowników zespołu (rzemieślników) w związku z realizacją obowiązku zapewnienia pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego.
- Uczestniczy w tworzeniu planu rzeczowo-finansowego, a także harmonogramów wydatków dla prac finansowanych ze środków będących w dyspozycji biura, w celu stworzenia podstawy do sfinansowania zaplanowanych prac w zakresie zespołu.
- Uczestniczy w bieżącym usuwaniu awarii infrastruktury budynkowej, w tym ocenia ich powagę oraz ustala optymalne rozwiązania w tym zakresie oraz przekazuje je do realizacji podmiotom zewnętrznym lub pracownikom zespołu.
- Opiniuje i uzgadniania zgłaszane przez wewnętrzne komórki organizacyjne MF potrzeby z obszaru serwisu technicznego, które ingerują w nieruchomości i infrastrukturę ministerstwa, w tym obsługuje system Centralny Service Desk.
- Uczestniczy w komisjach odbioru robót wykonywanych i nadzorowanych w zakresie właściwości zespołu dla zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji prac.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- Zagrożenie korupcją
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Przed wyłonieniem do zatrudnienia wskazani w protokole z naboru kandydaci poproszeni zostaną o przesłanie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych określonych w ogłoszeniu.
Aplikując w formie papierowej, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku e-Doręczenia lub ePUAP kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. Oświadczenia muszą zawierać również datę ich sporządzenia.
W przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w formularzu aplikacyjnym należy jedynie zaznaczyć odpowiednie oświadczenia - nie jest wymagane dołączanie oświadczeń w formie skanów/zdjęć.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone (i usunięte w przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w tym przez system e-Doręczenia lub ePUAP).
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.).
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie Ministra Finansów z 18 września 2024 r. w sprawie procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Finansów (Dz. Urz. Min. Fin. poz. 89).
Pracę możesz rozpocząć od: 1 lub 15 dnia miesiąca.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi technicznej obiektów
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- Znajomość zagadnień z zakresu prawa budowlanego
- Wiedza z zakresu dyscypliny finansów publicznych
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność współpracy w zespole
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. • Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość ustawy o rachunkowości
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
- Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2025-07-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2025/103/BLG
Biuro Podawcze mieści się przy wejściu do gmachu od ul. Traugutta 5A.