Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Promocji i Komunikacji Wydarzeń

00-060 Warszawa Królewska 27

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje działania promocyjne dotyczące wydarzeń z udziałem Kierownictwa i innych przedstawicieli Ministerstwa w krajowych oraz międzynarodowych konferencjach, targach, galach i innych wydarzeniach oraz koordynuje działania związane z promocją Ministerstwa jako instytucji
  • Przygotowuje zapytania ofertowe, analizuje oferty, kontaktuje się z Wykonawcami, przygotowuje wnioski zakupowe i umowy
  • Współpracuje z biurami promocji jednostek nadzorowanych przez Ministra w zakresie działań promocyjnych (np. organizacja stoisk)
  • Przygotowuje, we współpracy z Wydziałem Prasowym, relacje z wydarzeń z udziałem Kierownictwa i innych przedstawicieli Ministerstwa
  • Zarządza magazynkiem centralnym z wyposażeniem eventowym
  • Realizuje działania organizacyjne i logistyczne związane z prowadzonymi konferencjami, targami i podobnymi wydarzeniami Ministerstwa, w tym realizowanymi przez Wykonawców


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po
terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4
godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Kandydat/kandydatka, któremu/której zostanie zaproponowane zatrudnienie na stanowisko w MC, zobowiązany/zobowiązana jest do przedstawienia dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane w ogłoszeniu doświadczenie zawodowe.
Dokumentami potwierdzającymi długość doświadczenia zawodowego są w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy. Dokumentami potwierdzającymi rodzaj doświadczenia zawodowego są w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków.


Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.


Zachęcamy do aplikowania drogą elektroniczną.


W oświadczeniu o posiadanym doświadczeniu zawodowym prosimy wymienić zadania wykonywane w ramach wymaganego na stanowisku doświadczenia zawodowego.
W przypadku składania aplikacji w formie papierowej treść wszystkich wymaganych oświadczeń znajdziesz pod linkiem:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen


Składając ofertę w formie papierowej prosimy aby wymagane w ogłoszeniu oświadczenia były podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami/kandydatkami, których oferty spełniają wymagania formalne. Załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w służbie cywilnej, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/praca
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 1,5 roku w zakresie organizacji wydarzeń lub działań komunikacyjnych lub promocyjnych


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość: technik i narzędzi PR, przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC
  • Umiejętność: redagowania tekstów, tworzenia: syntetycznych informacji (np. opisu wydarzeń), prezentacji graficznych, scenariuszy i harmonogramów wydarzeń, budżetów wydarzeń
  • Kompetencje miękkie: komunikacja; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; kreatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego doświadczenia zawodowego, o którym mowa w ogłoszeniu BIP: 153085 (wraz z wymienionymi zadaniami wykonywanymi w ramach wymaganego na stanowisku doświadczenia zawodowego)
  • W przypadku składania oferty w formie papierowej wymagane oświadczenia znajdziesz pod linkiem: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-07
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
    Na kopercie dopisz numer ogłoszenia BIP: 153085, BK WPW 3

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/06/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi