Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista w Wydziale Cyfryzacji Planowania Przestrzennego w Departamencie Planowania Przestrzennego 00-507 Warszawa pl. Trzech Krzyży 3/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Zarządza projektami w obszarze cyfryzacji planowanego i istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym realizuje zadania dotyczące Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności;
- Zarządza /prowadzi portale informacyjne, w tym: m.in. opracowuje i publikuje treści, tworzy i modyfikuje architekturę informacji, opracowuje materiały graficzne, w tym instruktażowe i szkoleniowe, pełni funkcję redaktora, publikuje materiały w portalu informacyjnym o tematyce cyfryzacji planowania przestrzennego – w serwisie https://www.gov.pl/zagospodarowanieprzestrzenne;
- Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego: w tym m.in. opracowuje projekty aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo, w tym projektów wynikających z KPO;
- Przygotowuje dokumenty strategiczne w zakresie tematu „zagospodarowanie przestrzenne”, w tym inicjuje i realizuje działania związane z tworzeniem, utrzymywaniem i rozwijaniem infrastruktury informacji przestrzennej (IIP) oraz procesem cyfryzacji planowania przestrzennego;
- Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań i zakupów w zakresie właściwości komórki organizacyjnej;
- Organizuje i/ lub prowadzi szkolenia/ seminaria/ konferencje w zakresie cyfryzacji planowania przestrzennego oraz w zakresie wdrażania projektów wynikających z założeń KPO;
- Udziela informacji na wnioski, petycje i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) w sprawach należących do właściwości Wydziału.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
· krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
· permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;
· częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
· Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/pracuj-z-nami
· Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
· Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
· Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
· Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
· Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
· W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu.
· Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
· Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
· W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
· W CV opisz swoje doświadczenie zawodowe określając daty początkowe i końcowe oraz wykonywane czynności. Jeżeli w ogłoszeniu jest wymagana lub pożądana znajomość języka obcego określ w CV poziom jego znajomości.
· Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
· Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
· W Ministerstwie Rozwoju i Technologii możesz zgłosić naruszenie prawa w trybie określonym w Wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii, stanowiącej Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 24 Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 12 września 2024 r. w sprawie procedur zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii (Dz. Urz. Min. Roz. i Tech. poz. 26) Link do przepisów: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/zglos-naruszenie-prawa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe na jednym z kierunków: geodezja/ geoinformatyka/ urbanistyka/architektura/ architektura krajobrazu/gospodarka przestrzenna/ geografia lub dowolne wyższe i studia podyplomowe w zakresie GIS oraz planowania przestrzennego
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w tworzeniu aktów planowania przestrzennego lub tworzeniu danych GIS i/lub baz danych GIS
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość prawa w obszarze: planowania i zagospodarowania przestrzennego, infrastruktury informacji przestrzennej,
- znajomość języka angielskiego poziom B2,
- biegła znajomość obsługi programu MS Office, QGIS,
- myślenie analityczne,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja,
- • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość przepisów prawa w obszarze zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2025-05-14
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru DPR_73
Decyduje data: wpływu do urzędu