Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Cyfryzacji Planowania Przestrzennego w Departamencie Planowania Przestrzennego

00-507 Warszawa pl. Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządza projektami w obszarze cyfryzacji planowanego i istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym realizuje zadania dotyczące Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności;
  • Zarządza /prowadzi portale informacyjne, w tym: m.in. opracowuje i publikuje treści, tworzy i modyfikuje architekturę informacji, opracowuje materiały graficzne, w tym instruktażowe i szkoleniowe, pełni funkcję redaktora, publikuje materiały w portalu informacyjnym o tematyce cyfryzacji planowania przestrzennego – w serwisie https://www.gov.pl/zagospodarowanieprzestrzenne;
  • Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego: w tym m.in. opracowuje projekty aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo, w tym projektów wynikających z KPO;
  • Przygotowuje dokumenty strategiczne w zakresie tematu „zagospodarowanie przestrzenne”, w tym inicjuje i realizuje działania związane z tworzeniem, utrzymywaniem i rozwijaniem infrastruktury informacji przestrzennej (IIP) oraz procesem cyfryzacji planowania przestrzennego;
  • Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań i zakupów w zakresie właściwości komórki organizacyjnej;
  • Organizuje i/ lub prowadzi szkolenia/ seminaria/ konferencje w zakresie cyfryzacji planowania przestrzennego oraz w zakresie wdrażania projektów wynikających z założeń KPO;
  • Udziela informacji na wnioski, petycje i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) w sprawach należących do właściwości Wydziału.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


·     krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;


·     permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)


lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;


·     częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

·     Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/pracuj-z-nami


·     Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.


·     Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.


·     Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.


·     Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.


·     Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.


·     W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu.


·     Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.


·     Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.


·     W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.


·     W CV opisz swoje doświadczenie zawodowe określając daty początkowe i końcowe oraz wykonywane czynności. Jeżeli w ogłoszeniu jest wymagana lub pożądana znajomość języka obcego określ w CV poziom jego znajomości.


·     Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.


·     Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.


·     W Ministerstwie Rozwoju i Technologii możesz zgłosić naruszenie prawa w trybie określonym w Wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii, stanowiącej Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 24 Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 12 września 2024 r. w sprawie procedur zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii (Dz. Urz. Min. Roz. i Tech. poz. 26) Link do przepisów: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/zglos-naruszenie-prawa



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na jednym z kierunków: geodezja/ geoinformatyka/ urbanistyka/architektura/ architektura krajobrazu/gospodarka przestrzenna/ geografia lub dowolne wyższe i studia podyplomowe w zakresie GIS oraz planowania przestrzennego

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w tworzeniu aktów planowania przestrzennego lub tworzeniu danych GIS i/lub baz danych GIS

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość prawa w obszarze: planowania i zagospodarowania przestrzennego, infrastruktury informacji przestrzennej,
  • znajomość języka angielskiego poziom B2,
  • biegła znajomość obsługi programu MS Office, QGIS,
  • myślenie analityczne,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja,
  • • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów prawa w obszarze zamówień publicznych.
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-14
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
    W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru DPR_73
    Decyduje data: wpływu do urzędu


    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/05/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi