Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw podnoszenia kwalifikacji pracowników oraz spraw socjalnych w Wydziale Kadr i Płac, Biuro Dyrektora Generalnego

00-926 Warszawa Żurawia 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje projekt planu szkoleń na rok budżetowy, organizuje proces podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu, koordynuje proces ustalania indywidualnych programów rozwoju zawodowego (IPRZ) oraz sporządza sprawozdania z realizacji szkoleń i bieżące zestawienia i analizy, w celu zapewnienia podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników w ramach posiadanych środków oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami.
  • Obsługuje zakładowy fundusz świadczeń socjalnych (ZFŚS), w tym uczestniczy w planowaniu wydatków i naliczaniu odpisu, opracowuje listy osób uprawnionych do korzystania ze świadczeń, przyjmuje i weryfikuje wnioski pracowników o świadczenia, sporządza wymaganą dokumentację oraz współpracuje z Przedstawicielstwem pracowniczym, w celu zapewnienia pracownikom Urzędu dostępu do pomocy socjalnej.
  • Koordynuje proces dokonywania pierwszej oceny pracowniczej oraz okresowego oceniania pracowników Urzędu, monitoruje terminy realizacji, zapewnia właściwy obieg informacji pomiędzy uczestnikami procesu oraz nadzoruje realizacje wniosków wynikających z dokonanych ocen, w celu zapewnienia właściwej realizacji obowiązków ustawowych oraz skutecznego motywowania pracowników.
  • Koordynuje organizację staży dla osób bezrobotnych i praktyk studenckich, uczestniczy w identyfikacji potrzeb Urzędu, prowadzi nabór, współpracuje z urzędami pracy oraz uczelniami w zakresie realizacji umów na organizację staży i praktyk w celu umożliwienia młodzieży zdobywania doświadczenia zawodowego.
  • Organizuje i zapewnia obsługę administracyjną służby przygotowawczej, ustala listy osób kwalifikujących się do jej odbycia, nadzoruje jej przebieg, wystawia zaświadczenia ukończenia szkolenia.
  • Nadzoruje przebieg oraz prowadzi rejestr odbytych obowiązkowych szkoleń BHP w celu zapewnienia odpowiedniego przygotowania pracowników Urzędu do realizacji obowiązków służbowych oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Wspomaga pracownika ds. obsługi płacowej w procesie naliczania wynagrodzeń dla pracowników Urzędu oraz dla osób fizycznych, z tytułu zawartych umów cywilnoprawnych.


Warunki pracy


  • na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,

  • wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi schodowe,

  • przy wejściu zainstalowane są drzwi otwierane automatycznie,

  • pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,

  • w budynku drzwi wejściowe i korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich,

  • jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową,

  • do dyspozycji osób niewidzących lub słabowidzących jest winda z przyciskami na panelu sterowania z oznaczeniami w alfabecie Braille'a,

  • winda przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,

  • korytarze nie są szerokie, jednak oznaczone kontrastowymi kolorami i w miarę możliwości pozbawione są większych przeszkód,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

  • do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy w komórce kadrowej, w tym 1 rok w administracji publicznej


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych
  • Dobra znajomość przepisów ustaw urzędniczych (o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe) wraz z przepisami wykonawczymi.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych systemów kadrowo – płacowych
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność, odpowiedzialność
  • Systematyczność, dokładność
  • Asertywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu kadr i płac
  • przeszkolenie z zakresu prowadzenia spraw personalnych
  • przeszkolenie z zakresu naliczania wynagrodzeń
  • umiejętność naliczania wynagrodzeń
  • znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi