Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach w Wydziale Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach, Departament Informatyzacji

00-926 Warszawa Żurawia 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Administruje i monitoruje Zintegrowany System Informacji o Nieruchomościach (ZSIN) oraz świadczy wsparcie jego użytkownikom, w tym nadzoruje prace dotyczące zasilania i aktualizacji Centralnego Repozytorium ZSIN (CR ZSIN).
  • Uczestniczy w ocenie jakości powiatowych baz danych EGiB na potrzeby zasilenia CR ZSIN.
  • Współpracuje przy tworzeniu, utrzymaniu i rozwoju ZSIN z organami Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, Ministerstwem Sprawiedliwości, Ministerstwem Cyfryzacji, Głównym Urzędem Statystycznym oraz innymi centralnymi organami administracji publicznej prowadzącymi rejestry publiczne.
  • Współpracuje z interesariuszami ZSIN w celu określenia zasad, form i prawa dostępu do danych EGiB znajdujących z się w Centralnym Repozytorium ZSIN.
  • Współpracuje w zakresie merytorycznym z Pełnomocnikiem Rządu ds. Rządowego Programu Rozwoju ZSIN oraz Zespołem ds. Rządowego Programu Rozwoju ZSIN.
  • Opracowywuje merytoryczną dokumentację na potrzeby postępowań w zakresie zamówień publicznych dotyczących ZSIN, a także bierze udział w odbiorach produktów i usług dostarczanych w wyniku realizacji tych zamówień.
  • Bierze udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych w celu wyeliminowania niezgodności zawartych w nich regulacji prawnych dotyczących geodezji i kartografii z obowiązującymi przepisami prawa.


Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera

  • praca w warunkach narażenia na stres

  • wyjazdy służbowe

  • wystąpienia publiczne związane z finkcjonowaniem komórki organizacyjnej

  • pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacjina parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,

  • wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi schodowe,

  • przy wejściu zainstalowane są drzwi otwierane automatycznie,
    pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,

  • w budynku drzwi wejściowe i korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich,

  • jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
    do dyspozycji osób niewidzących lub słabowidzących jest winda z przyciskami na panelu sterowania z oznaczeniami w alfabecie Braille'a, winda przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,

  • korytarze nie sa szerokie, jednak oznaczone kontrastowymi kolorami i w miarę możliwości pozbawione są większych przeszkód,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

  • do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne lub informatyczne lub pokrewne


doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi
  • znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Excel, Word).
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość specyfikacji INSPIRE
  • znajomość narzędzi klasy GIS
  • znajomość języka SQL
  • znajomość standardu UML 2.0


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/02/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi