Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Zarządzania i Kontroli Pomocy Technicznej w Departamencie Programów Infrastrukturalnych

00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • bierze udział w realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) w zakresie zadań Instytucji Zarządzającej w zarządzaniu priorytetami pomocy technicznej,
  • dokonuje oceny projektów pomocy technicznej POIiŚ i FEnIKS zawierających koszty osobowe,
  • bierze udział w pracach komisji oceny projektów pomocy technicznej FEnIKS,
  • monitoruje wdrażanie nowoczesnych działań rozwojowych wskazanych w Planie Zarządzania Zasobami Ludzkimi dla instytucji administracji publicznej zaangażowanych we wdrażanie Polityki Spójności na lata 2021-2027 przez instytucje FEnIKS,
  • monitoruje postęp finansowy (m.in. kontraktacja, certyfikacja, N+2/ N+3, cele Rady Ministrów, realokacje, oszczędności, etc.) w zakresie pomocy technicznej POIiŚ i FEnIKS,
  • monitoruje stan przygotowania i procesu realizacji projektów (m.in. systemowych/ konkursowych/ pozakonkursowych/ dużych),
  • przeprowadza kontrole/ wizyty monitoringowe/ wizje lokalne,
  • sprawuje nadzór nad procesem kontroli w zakresie komponentu pomocy technicznej.


Warunki pracy


  • Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 22 273 77 74, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 88 58

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.

  • Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy projektowej lub/i tworzeniu/wdrażaniu dokumentów strategicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, w tym rozliczania i kontroli projektów
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie związanym z funduszami strukturalnymi i funduszem spójności
  • Wiedza z zakresu przeciwdziałania nadużyciom finansowym na szkodę UE
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność obsługi komputera - środowisko MS Windows (Word, Excel)
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • CV
    • Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
    • Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac
    • Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.
    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji: 47 DPI
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi