Opis stanowiska pracy


Biuro Nasiennictwa Leśnego w Warszawie

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Zespole do spraw Administracyjno-Budżetowych i Kadr

02-528 Warszawa ul. Rakowiecka 30

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sekretariat tj. stanowi pomoc asystencką dla kierownictwa, administruje przy pomocy komputerowej ewidencji korespondencją wpływającą i wychodzącą, łączy rozmowy telefoniczne do wszystkich pracowników, wypełnia i ewidencjonuje dokumentację związaną z podróżami służbowymi w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania jednostki
  • Czuwa nad poprawnością otrzymywanych faktur za usługi świadczone dla Biura na podstawie zawartych umów (najem pomieszczeń, media, sprzątanie, dostawy wody itp.) w celu właściwego gospodarowania majątkiem, zgodnie z obowiązującym prawem i przyjętymi zasadami
  • Prowadzi sprawy kadrowe, w tym kompletuje i czuwa nad poprawnością prowadzenia akt osobowych pracowników, przygotowuje umowy o pracę i świadectwa pracy, sporządza umowy cywilno-prawne, prowadzi ewidencję czasu pracy i urlopów pracowniczych, prowadzi sprawy socjalne, bierze udział w organizacji procesu naboru nowych pracowników, a także realizuje programy rozwoju zawodowego w celu zapewnienia właściwej i zgodnej z prawem polityki kadrowej
  • Prowadzi sprawy administracyjno-gospodarcze, w tym zaopatruje w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze i higieniczne w celu zapewnienia odpowiednich warunków pracy
  • Wykonuje zadania z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego, w tym przesyła dzienne lub doraźne meldunki oraz raporty w sytuacji wyższych stanów gotowości państwa w celu przedstawienia jednostce nadrzędnej aktualnego stanu bezpieczeństwa
  • Prowadzi ewidencję odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej w celu prawidłowej realizacji przepisów BHP
  • Sporządza zestawienia, analizy, sprawozdania z zakresu spraw pracowniczych do instytucji zewnętrznych i na potrzeby wewnętrzne w celu przedstawienia aktualnej sytuacji kadrowej jednostki
  • Prowadzi inwentarz majątku trwałego w celu właściwego gospodarowania majątkiem jednostki


Warunki pracy


  • praca przy komputerze  powyżej 4 godzin dziennie, praca z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych,

  • obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji),

  • praca na I piętrze budynku (budynek z windą), przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, w pokoju bez klimatyzacji.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w komórce kadrowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegłość w obsłudze komputera w tym pakietu Office i urządzeń biurowych
  • Znajomość przepisów Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, ustawy o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi
  • Kultura osobista
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość podstawowych zagadnień ustawy o finansach publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Nasiennictwa Leśnego
    ul. Rakowiecka 30
    02-528 Warszawa

    • Dokumenty można złożyć również w postaci elektronicznej e-mailem (na adres: bnl@bnl.gov.pl) lub za pośrednictwem platformy ePUAP, w obu przypadkach opatrzone kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub Profilem Zaufanym

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi