Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista w Wydziale Planowania Budżetu i Rozliczeń, Biuro Administracyjno-Finansowe 00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Weryfikuje, nalicza i rozlicza podróże krajowe i zagraniczne. Przygotowuje dokumenty do banków w celu wypłaty środków na delegację zagraniczną. Przygotowuje dokumenty do wypłaty zaliczek, przelewy do NBP. Księguje rozliczenia delegacji.
- Kontroluje wydatki i zaangażowanie środków finansowych na delegacje krajowe i agraniczne, współpracuje z komórkami MI w tym zakresie. Analizuje rozrachunki z pracownikami.
- Prowadzi obsługę finansowo-księgową zadań, w tym sprawdza dokumenty finansowe pod względem formalno-rachunkowym, rozlicza wydatki i należności nie będące wynagrodzeniami za pracę i kontroluje terminowość realizowanych zobowiązań.
- Obsługuje przepływy finansowe, w tym: wystawianie poleceń przelewów na podstawie otrzymanych dokumentów oraz przekazywanie polecenia przelewów do zatwierdzenia osobom upoważnionym zgodnie z bankową „Kartą wzorów podpisów”.
- Przygotowuje zestawienia finansowe o różnym stopniu szczegółowości.
- Przygotowuje projekty pism na temat występujących nieprawidłowości w weryfikowanych dowodach.
- Bierze udział w pracach dotyczących ustalania i aktualizacji procedur, zasad ewidencji księgowej.
- Prowadzi rejestr i sprawuje kontrolę nad wykonaniem w zakresie ubezpieczenia pracowników podczas wyjazdów zagranicznych.
Warunki pracy Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)
Umowa na zastępstwo.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator
możliwy do zainstalowania na telefonie)
Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie.
UWAGA Jeśli planujesz wysłać aplikację w formie papierowej, zadbaj o to, aby wpłynęła do nas w wyznaczonym
terminie. Liczy się data wpływu do urzędu.
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze rachunkowości
pozostałe wymagania niezbędne: - wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej,
- znajomość zasad naliczania i rozliczania delegacji rajowych i zagranicznych,
- znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość regulacji w zakresie RODO,
- organizacja pracy i zorientowanie osiąganie celów,
- skuteczna komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2023-04-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BAF-57/23", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00