Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista w Wydziale Funduszy Europejskich 00-463 Warszawa Podchorążych 38
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - zapewnia obsługę administracyjną zespołu ds. przygotowania i realizacji projektów w celu sporządzania notatek nt. stanu realizacji zadań nałożonych na zespół decyzją Komendanta Głównego PSP i realizacji wniosków. Proponuje inicjatywy mające na celu usprawnienie pracy zespołu i zapewnienie ciągłości jego pracy
- monitoruje potencjalne źródła realizacji projektów z zakresu funduszy europejskich w celu zapewnienia kierownictwu, innym komórkom organizacyjnym KG PSP oraz ministerstwom informacji nt. możliwości realizacji przez PSP projektów z funduszy europejskich
- sporządza bieżące i okresowe analizy, plany, informacje, rekomendacje i sprawozdania z zakresu funkcjonowania Wydziału Funduszy Europejskich w celu zapewnienia pracownikom możliwości podnoszenia kwalifikacji, monitorowania stopnia wykorzystania środków w ramach krajowych delegacji służbowych, prowadzenia rejestru faktur dla kontraktów zawieranych bez stosowania ustawy PZP
- bierze udział w organizowaniu złożonych (do kilkudziesięciu osób) przedsięwzięć (konferencji, szkoleń, warsztatów), przygotowania mają charakter zarówno organizacyjny (zapewnienie i przygotowanie sal konferencyjnych, organizacja noclegów, posiłków, programu kulturalnego), jak i merytoryczny (dobór wykładowców, przygotowanie zaproszeń, agendy, przemówień, dokumentów roboczych i prezentacji)
- przygotowuje dla kierownictwa KG PSP oraz Biura Finansów prezentacje i instrukcje nt. stopnia wykorzystania przez PSP środków z funduszy europejskich
Warunki pracy Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na parterze w przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
List motywacyjny i CV muszą być opatrzone bieżącą datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BF VI – starszy specjalista.
Proponowane wynagrodzenie (mnożnik kwoty bazowej 2,5): 5 079,90 zł brutto + dodatek za wysługę.
W ramach wykonywania dodatkowych zadań służbowych wykraczających poza zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku, tj. za pracę na rzecz projektów współfinansowanych z funduszy europejskich, przewidziany jest dodatek zadaniowy w max. wysokości do 1 447,33 zł brutto. Przyznanie dodatku zadaniowego nie jest obligatoryjne, a jego wysokość uzależniona jest od liczby godzin przepracowanych na rzecz projektów.
Wyniki poszczególnych etapów niniejszego naboru będą dostępne na stronie Komendy Głównej PSP w zakładce „Wyniki naborów” pod linkiem: https://www.gov.pl/web/kgpsp/praca-nabory.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji
pozostałe wymagania niezbędne: - umiejętności redakcyjne
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub równoważnego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- kompetencje miękkie (komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, syntezy)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w redagowaniu notatek, sprawozdań, raportów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2023-02-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Prosimy przesłać na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
lub składać osobiście:
w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15.