Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Finansów w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw administrowania systemem EZD w Wydziale Zarządzania Obiegiem Dokumentów i Archiwum, Biuro Administracyjne 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Zarządza kontami i uprawnieniami użytkowników elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją EZD.
- Udziela wyjaśnień i konsultacji z zakresu posługiwania się systemem EZD oraz przeprowadza szkolenia dla pracowników ministerstwa w zakresie obsługi systemu EZD.
- Przeprowadza testy nowych wersji aplikacji EZD, zgłasza błędy oraz postulaty rozbudowy systemu.
- Opiniuje inicjatywy mające na celu integrację systemu EZD z innymi systemami teleinformatycznymi wykorzystywanymi w MF.
- Opiniuje założenia funkcjonalnych inicjatyw RPA (Robotic Process Automation) w MF, które wykorzystują dane i funkcje systemu EZD.
- Przygotowuje projekty aktów prawa wewnętrznego, polityk i procedur dotyczących zarządzania systemem EZD.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Przed wyłonieniem do zatrudnienia wskazani w protokole z naboru kandydaci poproszeni zostaną o przesłanie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych określonych w ogłoszeniu.
Aplikując w formie papierowej lub poprzez ePUAP, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oświadczenia muszą zawierać również datę ich sporządzenia.
W przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w formularzu aplikacyjnym należy jedynie zaznaczyć odpowiednie oświadczenia - nie jest wymagane dołączanie oświadczeń w formie skanów/zdjęć (wyjątek: do jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej, należy dołączyć dodatkowo wymagane oświadczenie w formie skanu/zdjęcia).
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Pracę możesz rozpocząć od 1 lub 15 dnia miesiąca.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze elektronicznego zarządzania dokumentacją lub w obszarze związanym z archiwizacją dokumentów
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość przepisów regulujących postępowanie z dokumentacją papierową i elektroniczną
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Język obcy: j. angielski na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi dotyczących właściwości wydziału
- Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony informacji, w tym danych osobowych
- Znajomość funkcjonowania i struktury organizacyjnej Ministerstwa Finansów
- Wiedza specjalistyczna dotycząca elektronicznego obiegu dokumentacji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV (Kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2022-12-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2022/341/BAD