Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Księgowości i Sprawozdawczości KG PSP

00-463 Warszawa Podchorążych 38

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi budżetową i pozabudżetową ewidencję finansowo-księgową w celu zapewnienia kompletności danych z realizacji wydatkowanych środków KG PSP. Pracę tę wykonuje przy pomocy programu komputerowego systemu księgowego FK-FORTECH,
  • prawidłowo i terminowo sporządza obowiązującą w zakresie wydatków budżetowych i pozabudżetowych sprawozdawczość miesięczną, kwartalną i roczną,
  • analizuje wpłaty na rachunki bankowe celem ich prawidłowej kwalifikacji na dochody budżetowe państwa,
  • przygotowuje informacje z zakresu rozrachunków celem przekazania ich pracownikom odpowiedzialnym za nadzór nad ich prawidłową realizacją,
  • wprowadza dane za pomocą Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • przygotowuje sprawozdania i informacje na potrzeby dysponentów wyższego stopnia,
  • gromadzi i archiwizuje dokumenty – występujące w języku angielskim.


Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na parterze w przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.


Wszystkie składane dokumenty muszą być opatrzone bieżącą datą i podpisem własnoręcznym.


Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BF-starszy specjalista,


Wyniki poszczególnych etapów niniejszego naboru będą dostępne na stronie Komendy Głównej PSP w zakładce „Wyniki naborów” pod linkiem: https://www.gov.pl/web/kgpsp/praca-nabory.


Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 2,4 kwoty bazowej ogłoszonej w ustawie budżetowej tj. 4 876,70 zł brutto + dodatek za wysługę (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w finansach lub księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw o finansach publicznych i rachunkowości oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Obsługa programu finansowo-księgowego, programu bankowości elektronicznej NBP
  • Obsługa programu – budżet państwa TREZOR
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Szkolenia z zakresu rachunkowości i finansów publicznych
  • Kompetencje miękkie: (umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość przyswajania wiedzy, umiejętność argumentowania),
  • Obsługa Pakietu Microsoft Office.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie ukończonych kursów/szkoleń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    Biuro Kadr
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa
    lub składać osobiście:
    w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
    w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi