Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, Biuro Dyrektora Generalnego

00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczy w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, finansowanych ze środków budżetowych oraz ze środków pochodzących z Funduszy Europejskich, realizowanych na wniosek komórek organizacyjnych Ministerstwa, poprzez bezpośredni udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji lub członka komisji, w tym: sporządza projekty dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności: specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu, protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych, dokumentów wewnętrznych związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych; analizuje wzory/projekty umów oraz opisy przedmiotu zamówienia, pod kątem zgodności z przepisami z zakresu zamówień publicznych; zamieszcza ogłoszenia w publikatorach; prowadzi korespondencję z wykonawcami w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; analizuje i ocenia oferty pod kątem zgodności przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; prowadzi obsługę organizacyjną prac komisji;
  • Doradza komórkom organizacyjnym w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, finansowanych ze środków budżetowych oraz ze środków pochodzących z Funduszy Europejskich, w tym: doradza w zakresie prawidłowego opisania przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości zamówienia, ustalenia warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert, wyboru trybu postępowania; doradza w zakresie przygotowywanych wzorów/projektów umów, jakie będą zawierane z wykonawcami, udzielanych przez Ministerstwo zamówień publicznych; udziela wyjaśnienia w zakresie obowiązujących przepisów z zakresu zamówień publicznych;
  • Weryfikuje przygotowane przez komórki wnioski dotyczące wydatkowania środków publicznych;
  • Koordynuje sprawy udzielania zamówień przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej, w których Ministerstwo uczestniczy, przygotowuje i opiniuje dokumenty związane z postępowaniami prowadzonymi przez COAR oraz doradza w tym zakresie właściwym komórkom Ministerstwa;
  • Gromadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację z prowadzonych postępowań;
  • Opracowuje plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych i jego aktualizację oraz plan zakupów na dany rok (na podstawie planów sporządzonych przez komórki organizacyjne);
  • Prowadzi rejestr zamówień publicznych udzielanych w Ministerstwie oraz sporządza sprawozdanie z udzielonych w danym roku zamówień publicznych, przesyłane do Urzędu Zamówień Publicznych;
  • Przygotowuje odpowiedzi na odwołania oraz bierze udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą.


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych


 


Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


- zagrożenie korupcją


- rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator
możliwy do zainstalowania na telefonie)



Nie rozpatrujemy ofert, które zostały nadane po terminie.



Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.


Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość krajowych przepisów z zakresu zamówień publicznych oraz przepisów prawa wspólnotowego
  • Podstawowa znajomość przepisów z finansów publicznych, kodeksu cywilnego
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-01-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BDG-4/22", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/01/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi