Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw nadzoru właścicielskiego w Zespole Nadzoru Właścicielskiego i Finansowego Wydziału Nadzoru i Inwestycji, Departament Wojskowej Służby Zdrowia

00-911 Warszawa Al. Niepodległości 218

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikuje, analizuje i ocenia pod względem ekonomiczno-finansowym programy naprawcze opracowywane i przedkładane do zatwierdzenia przez samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej (SPZOZ), dla których podmiotem tworzącym jest Minister Obrony Narodowej oraz monitoruje stan realizacji zatwierdzonych programów w zakresie osiągniętych efektów.
  • Monitoruje terminowość wykonania obowiązku sprawozdawczego i weryfikuje pod względem merytorycznym oraz formalno-rachunkowym sprawozdania dotyczące zagadnień ekonomiczno-finansowych lub statystycznych realizowanych przez SPZOZ i instytuty badawcze wojskowej służby zdrowia (IB) w celu sporządzania informacji zbiorczej na potrzeby naczelnika wydziału lub dyrektora departamentu.
  • Analizuje protokoły z wykonywanych w SPZOZ lub IB czynności kontrolnych (analitycznych) realizowanych przez uprawnione organy (np.: Departament Kontroli MON, Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia, Najwyższa Izba Kontroli, Urząd Skarbowy, Wojskowa Inspekcja Gospodarki Energetycznej, Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych) w zakresie właściwości merytorycznej wydziału w celu monitorowania realizacji wniosków pokontrolnych.
  • Weryfikuje dane ekonomiczno-finansowe raportowane przez SPZOZ i IB w bazach danych Ministra Zdrowia funkcjonujących w ramach dziedzinowych systemów teleinformatycznych Systemu Statystyki w Ochronie Zdrowia w celu ich akceptacji.
  • Koordynuje proces związany z udzieleniem zgody przez podmiot tworzący na wykonanie czynności prawnej mającej na celu zmianę wierzyciela SPZOZ.
  • Rozpatruje skargi i wnioski dotyczące działalności nadzorowanych podmiotów leczniczych w zakresie właściwości wydziału oraz przygotowuje projekty odpowiedzi.
  • Opiniuje wnioski dotyczące nieruchomości zbędnych dla potrzeb SPZOZ oraz ocenia wpływ ich realizacji na sytuację ekonomiczną podmiotu leczniczego.
  • Bierze udział w czynnościach kontrolnych i przeprowadzanych nadzorach w zakresie racjonalnego gospodarowania nieruchomościami i prawidłowego rozliczania kosztów ich utrzymania przez SPZOZ i IB, w tym w weryfikacji wymaganych zgód i procedur najmu powierzchni.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

  • Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich.

  • Wewnątrz budynku: windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich.

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

  • Zagrożenia korupcją.

  • Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Pracownikowi może być nadany przez właściwego wojskowego komendanta uzupełnień pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie art. 59a ust. 2 i 5 ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.

  • Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Procedura naboru do korpusu służby cywilnej w MON nie dopuszcza możliwości uzupełnienia aplikacji.

  • Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mail.

  • Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe - powyżej 1 roku w obszarze nadzoru nad jednostkami sektora finansów publicznych lub rachunkowości lub finansów publicznych.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne".
  • Znajomość: ustawy o działalności leczniczej, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o instytutach badawczych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego w zakresie skarg i wniosków, struktury organizacyjnej MON.
  • Umiejętności: organizacji pracy własnej, współpracy z innymi, dążenia do rezultatu, poszukiwania rozwiązań, komunikacji, w tym komunikacji pisemnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze nadzoru nad jednostkami sektora finansów publicznych lub rachunkowości lub finansów publicznych (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniająca do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2019 r. poz. 742 t.j.)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Obrony Narodowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Niepodległości 218
    00-911 Warszawa

    Dokumenty można składać osobiście - Punkt podawczy MON, Al. Niepodległości 218 - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15). Na kopercie należy zamieścić nr oferty z BIP KPRM

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi