Opis stanowiska pracy


Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw dokumentacji dot. zakupu materiałów, sprzętu i narzędzi w Wydziale Inwestycji i Remontów

00-150 Warszawa Ul. Nowolipie 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje i analizuje zapotrzebowania na materiały budowlane, sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zadań przez zespoły remontowe wydziału oraz zapotrzebowania niezbędne do utrzymania obiektów Komendy Stołecznej Policji i jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na jej obszarze,
  • Przygotowuje wnioski wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia przy określeniu przedmiotu zamówienia i wartości szacunkowej zamówienia dotyczące wyłonienia dostawców materiałów budowlanych, sprzętu i narzędzi,
  • Przygotowuje projekty umów dotyczących dostaw materiałów budowlanych, sprzętu i narzędzi,
  • Przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej na platformie zakupowej Open Nexus, zgodnie z przepisami i uprawnieniami ,
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowej, w zakresie prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne,
  • Analizuje dane zawarte w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) zgodnie z uprawnieniami,
  • Sporządza projekty pism dotyczących zamawianych materiałów budowlanych, sprzętu i narzędzi ,
  • Uczestniczy w przygotowaniu projektu planu rzeczowo-finansowego wydziału w zakresie prowadzonych zadań,


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, stres, zagrożenie porażenia prądem elektrycznym, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE. 

  • Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Kandydaci/kandydatki , którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.

  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 2,1964 kwoty bazowej (Wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej . Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość ustaw: - Prawo budowlane z zakresu utrzymania obiektów budowlanych, organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego;-Prawo zamówień publicznych w zakresie zasad i trybów udzielania zamówień, o gospodarce nieruchomościami w zakresie gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie przepisów ogólnych oraz odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych,
  • Umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office , dobrej organizacji pracy własnej,
  • Komunikatywność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
  • Umiejętność: pracy pod presją czasu, pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2019., poz. 742 ze zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zamówień publicznych,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-09-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Sekcja ds. Doboru
    Wydział Kadr
    Komenda Stołeczna Policji
    Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa;
    bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy WIR-6/IX/21”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi