Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw planowania i sprawozdawczości w Wydziale Planowania, Sprawozdawczości i Gospodarowania Majątkiem Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w Departamencie Funduszy 00-507 Warszawa Plac Trzech Krzyży 3/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - opracowuje/ uzgadnia/ monitoruje plan finansowy Departamentu (opracowuje projekt planu finansowego i układu zadaniowego oraz sprawozdania z jego wykonania, w tym stopnia wykonania zaplanowanej wartości miernika/mierników, zgłasza wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym, sporządza i na bieżąco aktualizuje harmonogram wydatków Departamentu)
- zapewnia funkcjonowanie kontroli zarządczej/ zarządza ryzykiem w zakresie dotyczącym Departamentu (identyfikuje zdarzenia/ryzyka mające wpływ na realizację zadań w Departamencie oraz przedstawia propozycje działań zmierzające do minimalizacji tych zdarzeń/ryzyk na podstawie informacji przekazanych przez pozostałe komórki wewnętrzne Departamentu, opracowuje wkład do planu działalności dla kierowanych przez Ministra działów administracji rządowej oraz wkład do sprawozdań z wykonania tego planu we współpracy z pozostałymi komórkami wewnętrznymi Departamentu oraz Departamentem Analiz Gospodarczych, przygotowuje oświadczenie o stanie kontroli zarządczej w Departamencie, monitoruje i ocenia system funkcjonowania kontroli zarządczej w Departamencie)
- prowadzi sprawozdawczość w zakresie skarg/ zażaleń/ wniosków/ odwołań/ petycji obywateli w zakresie dotyczącym Departamentu (sporządza okresowe informacje oraz zbiorcze zestawienia dotyczące ilości, tematyki i sposobu załatwiania skarg/ zażaleń/ wniosków/ odwołań/ petycji obywateli wpływających do Departamentu na podstawie informacji przekazanych przez pozostałe komórki wewnętrzne Departamentu oraz przekazuje je do właściwej komórki organizacyjnej Ministerstwa)
- prowadzi analizy dotyczące limitów wydatków FGŚP w ujęciu regionalnym, monitorowania stopnia realizacji przychodów i wydatków FGŚP w Wojewódzkich Urzędach Pracy oraz dokonywania okresowej oceny stopnia wykorzystania środków FGŚP na potrzeby zapewnienia bieżącej informacji z zakresu gospodarowania środkami FGŚP (gromadzi dane, aktualizuje dane, zestawia i wizualizuje dane (np.: tabele, wykresy), analizuje zgromadzone dane i wnioskuje, formułuje raport/ rekomendacje/ informacje)
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych; wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości; w budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm); w budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych
- praca w pokoju wieloosobowym
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/pracuj-z-nami
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
- Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe.
- W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
- Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
- Kontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze gospodarowania środkami finansowymi lub analizy danych lub sprawozdawczości budżetowej
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym
- umiejętność przygotowywania raportów, sprawozdań i analiz
- myślenie analityczne
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja
- umiejętność obsługi komputera: MS Office (Word i Excel)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2021-07-01
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: DF_106
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
(dokumenty można przynieść lub wysłać)
Aplikacje można również składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@mrpit.gov.pl
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości: DF_106