Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Infrastruktury w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista w Wydziale Zarządzania Systemami Teleinformatycznymi w Biurze Zarządzania KryzysowegoZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Administruje i monitoruje poprawne działanie systemów teleinformatycznych oraz telekomunikacyjnych, w tym: administruje centralami telefonicznymi w zakresie zarządzania numerami, użytkownikami i uprawnieniami; nadzoruje stan działania systemów teleinformatycznych oraz telekomunikacyjnych; serwisuje i wykonuje bieżące dostosowanie konfiguracji centrali telefonicznej, zapewniając stały i bezpieczny dostęp do podstawowych usług telekomunikacyjnych przy współpracy z zespołem administratorów; oprogramowanie systemowe umożliwiające pracę oraz kontrole systemów serwerowych pracujących w środowisku Windows; udziela pomocy merytorycznej w zakresie obsługi funkcjonalności systemów teleinformatycznych, telekomunikacyjnych; konfiguruje i wydaje aparaty telefoniczne
- Prowadzi bieżące sprawy wydziału w zakresie spraw informatycznych, w tym: zgłasza nieprawidłowości działania narzędzi informatycznych wykonawcy rozwiązania (w zakresie gwarancji) i kontroluje poprawność wprowadzonych zmian; gromadzi i przechowuje dokumentację; nadzoruje i kontroluje przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w systemach teleinformatycznych Ministerstwa dot. infrastruktury sieciowej oraz sieciowych zasobów informatycznych (przestrzeganie polityki bezpieczeństwa i procedur); udziela odpowiedzi na pisma oraz przygotowuje projekty pism
- Administruje i monitoruje poprawne działanie systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego w tym: serwisuje i wykonuje bieżące dostosowanie konfiguracji systemu kopii bezpieczeństwa zainstalowanego na wszystkich wykorzystywanych w Ministerstwie systemach operacyjnych, bazodanowych, narzędziowych i aplikacyjnych; przeprowadza cykliczne próby odtworzeniowe systemów objętych systemem kopii bezpieczeństwa; serwisuje i wykonuje bieżące dostosowanie konfiguracji systemów monitorujących poprawne działanie infrastruktury sieciowej, oraz usług sieciowych; zabezpiecza systemy teleinformatyczne i telekomunikacyjne przed nieuprawnionym dostępem; wykonuje bieżące dostosowanie konfiguracji systemów do obowiązujących technologii bezpieczeństwa
- Administruje i monitoruje poprawne działanie aplikacji użytkowych, w tym: administruje aplikacjami użytkowymi wykorzystywanymi w Ministerstwie; dokonuje niezbędnych rekonfiguracji systemów operacyjnych oraz aplikacji; dba o bezpieczeństwo aplikacji użytkowych, kontrolując działanie systemu antywirusowego na danych systemach oraz przeglądając logi systemowe; kontroluje wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz weryfikuje poprawność jej wykonania
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie określenia potrzeb informatycznych i teleinformatycznych
- Bierze udział w pracach komisji przetargowych w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu zapewnienia zakupu niezbędnych rozwiązań, w szczególności dotyczące rozwiązań opartych o technologię VoIP zgodnych z obowiązującym systemem prawa
- Uczestniczy w pracach wdrożeniowych nowych i modernizacji istniejących systemów teleinformatycznych, w tym: tworzy dokumentacje przetargowe (SOPZ), w szczególności dotyczące rozwiązań opartych o technologię VoIP; dokonuje odbioru sprzętu i systemów informatycznych od wykonawców zamówień publicznych; analizuje i przedstawia do akceptacji potrzeby i propozycje sprzętu i systemów informatycznych do planów zakupów informatycznych
Warunki pracyMinisterstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
• wysiłek fizyczny
• rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez Skype lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie)
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów/kandydatki, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych
Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Twoja aplikacja musi zaw
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe techniczne
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
: co najmniej 2 lata pracy w obszarze obsługi central telefonicznych lub konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość central telefonicznych typu MD110 i MX-ONE
- Znajomość systemów Windows
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość Cisco Call Manager
- Znajomość technologii VoIP
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2021-02-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BZK-17/21”, należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00