Opis stanowiska pracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw rozliczeń finansowych w projektach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w Zespole ds. Rozliczania Projektów UE Departamentu Architektury Informacyjnej PaństwaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- weryfikuje i przygotowuje zintegrowane wnioski o płatność, w celu rozliczenia wydatków poniesionych w ramach projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- współpracuje z partnerami projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- opiniuje kwalifikowalność wydatków oraz monitoruje prawidłowość klasyfikacji poniesionych wydatków w ramach projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- przygotowuje wkład do raportów w części finansowej w ramach projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- współpracuje z Instytucją Wdrażającą oraz Instytucją Zarządzającą projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- przygotowuje, we współpracy z kierownikami projektów, harmonogramy rzeczowo finansowe, harmonogramy płatności oraz zestawienia zaangażowania personelu projektowego
- obsługuje kontrolę finansową projektów, prowadzonych przez uprawnione instytucje, w tym przygotowuje wkład odpowiedzi na informacje pokontrolne w ramach projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- wspiera przygotowanie materiałów planistycznych w zakresie budżetu „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
Warunki pracyPracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/attachment/e9916e12-79c1-4d59-91b8-2ea8fdce7425
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w realizacji zadań związanych z planowaniem finansowym lub rozliczaniem projektów
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość zasad finansowego rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych
- Znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych
- Znajomość Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
- Komunikacja
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Myślenie analityczne
- Współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Wykształcenie ekonomiczne
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.) Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleniaDokumenty należy złożyć do: 2021-03-04
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 W-wa
z dopiskiem: "starszy specjalista/DAIP/17",
Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.