Opis stanowiska pracy


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw relacji zewnętrznych w Wydziale Doradztwa i Projektów Strategicznych Departamentu GovTech Polska


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nawiązuje i utrzymuje relacje z krajowymi i zagranicznymi partnerami Programu GovTech Polska, w szczególności firmami technologicznymi, organizacjami społeczeństwa obywatelskiego, instytucjami publicznymi, lub organizacjami branżowymi
  • Planuje i prowadzi kampanie informacyjne i promocyjne dot. działań Zespołu ds. Programu GovTech Polska, w tym nawiązuje i kultywuje relacje z przedstawicielami mediów, think-tanków oraz innych podmiotów opisujących działalność Zespołu ds. Programu GovTech Polska
  • Prowadzi, sugeruje, planuje oraz wdraża działania i projekty służące poszerzeniu zasięgu oddziaływania Programu GovTech Polska, promocji polskich osiągnięć technologicznych oraz budowie w Polsce społeczności GovTech
  • Odpowiada na zapytania dziennikarskie oraz inne prośby o udzielenie informacji od osób i podmiotów zewnętrznych
  • Koordynuje polityki informacyjne Programu GovTech Polska z zakresu działań w Internecie i mediach społecznościowych
  • Koordynuje obsługę prasową konferencji i innych wydarzeń medialnych (m.in. spotkań, wywiadów)
  • Koordynuje tworzenie materiałów graficznych i audiowizualnych (w tym ich scenariuszy i treści) na potrzeby informowania o działalności Centrum GovTech i Zespołu ds. Programu GovTech Polska
  • Koordynuje prace podmiotów zewnętrznych (w tym w szczególności firm oraz instytucji publicznych) współpracujących z Centrum GovTech lub Zespołem ds. Programu GovTech Polska i uczestniczących w kształtowaniu publicznej świadomości w obszarze GovTech


Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na tym stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji), nietypowymi godzinami pracy, częstymi  krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby
z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo
w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane
własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani
dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań
formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca
w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP
KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem:
https://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/4494,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.


Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku
nieposiadania e-maila telefonicznie).
Z uwagi na sytuację epidemiczną przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo lub całkowicie zdalnie.


Dodatkowe informacje: nr. tel. (22) 694 73 15 (komórka ds. kadr),  nr. tel. (22) 694  67 49 Departament GovTech Polska.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy związanej z prowadzeniem działań komunikacyjnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: funkcjonowania podmiotów odpowiedzialnych w Polsce za działanie ekosystemu GovTech, cyfryzacji i nowych technologii, założeń, celów, narzędzi i inicjatyw Programu GovTech Polska od 2018 roku, działalności i inicjatyw najpopularniejszych liderów opinii (mediów, think-tanków etc.) z obszaru cyfryzacji, nowych technologii i GovTech, przepisów ustawy Prawo prasowe oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, funkcjonowania mediów społecznościowych, oraz narzędzi do prowadzenia kampanii i analiz w Internecie, funkcjonowania publicznych narzędzi cyfrowych i e-usług oraz ekosystemu wsparcia start-upów
  • Posiadanie umiejętności w zakresie: tworzenia i redakcji komunikatów prasowych oraz innych materiałów informacyjnych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, wystąpienia publiczne, negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie mediów społecznościowych lub marketingu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie mediów społecznościowych lub marketingu
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie C1
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-12-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
    Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 W-wa, pok. 234.
    Dokumenty można składać:
    - Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15),
    - Polecamy aplikowanie przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/11/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi