Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Finansów w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw koordynacji kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego w Wydziale Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Sektorze Publicznym,
Departament Efektywności Wydatków Publicznych i RachunkowościMinisterstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Projektowanie, integrowanie, budowanie oraz wdrażanie i utrzymywanie systemów informatycznych oraz baz danych.
- Wsparcie informatyczne i techniczne pracowników wydziału w trakcie przeprowadzania audytu wewnętrznego zleconego, oceny audytu wewnętrznego oraz oceny planowania i gospodarowania środkami publicznymi.
- Współudział w realizacji zadań związanych z gromadzeniem i analizą danych, informacji oraz dokumentów z zakresu audytu wewnętrznego.
- Współudział w realizacji zadań związanych z upowszechnianiem standardów kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych (sfp), poprzez przygotowywanie materiałów informacyjnych i opracowań z zakresu kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego, organizowanie spotkań z audytorami wewnętrznymi, komitetami audytu i innymi interesariuszami oraz opracowywanie narzędzi wspierających funkcjonowanie kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego w jednostkach sfp.
- Współudział w dokonywaniu ocen i analiz obowiązujących rozwiązań prawnych dotyczących kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego, a także współudział w przygotowywaniu w tym zakresie propozycji rozwiązań o charakterze systemowym, w tym legislacyjnych.
- Współudział w opracowywaniu projektów wyjaśnień, interpretacji i opinii z zakresu funkcjonowania kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego w jednostkach sfp.
Warunki pracyPracownikom oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
• Elastyczny czas pracy
• Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, nagrody jubileuszowe
• Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
• Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
• Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
• Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
• Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
• Doskonała lokalizacja urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
• Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
INNE INFORMACJE:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694 53 88.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi informatycznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość języka SQL
- Znajomość zasad tworzenia, edycji i zarządzania relacyjnymi bazami danych
- Umiejętność projektowania, tworzenia i obsługi baz danych oraz programowania w SQL
- Umiejętność bardzo dobrej obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel z obsługą makr, umożliwiająca analizę i przetwarzanie danych
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość zagadnień z zakresu zasad zarządzania projektami/programami
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2020-08-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania on-line.
Dokumenty można także przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2020/117/DWR
LINK DO APLIKOWANIA:https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=572076160fcc446d88bafe3e93eb7380