Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Inwestycji Badawczo-Rozwojowych w Departamencie Programów Wsparcia Innowacji i Rozwoju

Warszawa, Wspólna 2/4



Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Monitorowanie stanu przygotowania i procesu realizacji projektów (Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Program Operacyjny Inteligentny Rozwój) – w tym m.in. monitorowanie postępu w realizacji projektów, identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji projektów, rozpatrywanie wniosków o zatwierdzenie zmian w projekcie, przygotowywanie i aktualizowanie wytycznych związanych z zarządzaniem i monitorowaniem projektów, przygotowywanie, weryfikowanie sprawozdań dotyczących stanu przygotowania i/ lub realizacji projektów
  • Monitorowanie wdrażania strategii i programów operacyjnych (PO IG, PO IR) – w tym m.in.: monitorowanie procesu zamknięcia programu/ programów, monitorowanie realizacji postępu rzeczowego za pomocą wskaźników, sporządzanie/ weryfikowanie analiz materiałów i opracowań związanych z bieżącym monitoringiem, identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji strategii/ programu/ programów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych
  • Poświadczanie/ certyfikowanie wydatków w programach/ projektach (PO IG, PO IR) – w tym: analizowanie i uwzględnianie wyników kontroli/ audytów/ innych informacji w procesie poświadczania/ certyfikacji wydatków, analizowanie i wprowadzanie danych dotyczących wydatków do systemu informatycznego, generowanie z systemu załączników do wniosków o płatność, opiniowanie/ zatwierdzanie dokumentów wdrożeniowych (np. instrukcji wykonawczych, wytycznych, etc.), przygotowywanie zestawienia wydatków
  • Informowanie, potwierdzanie i usuwanie nieprawidłowości w ramach PO IG oraz PO IR
  • Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych w ramach PO IG oraz PO IR
  • Prowadzenie obsługi przepływów finansowych
  • Wdrażanie programu w ramach PO IG oraz PO IR
  • Raportowanie kwot podlegających procedurze odzyskiwania i wycofanych w ramach PO IG oraz PO IR


Warunki pracy

Warunki Pracy:
Pracownikom oferujemy:
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 5283,10 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,6
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od
udokumentowanego stażu pracy
- trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka
i studiów podyplomowych
- pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, możliwość dofinansowania kart sportowych, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, rowerownia
- elastyczne formy pracy, w tym ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca w terenie
- Zagrożenie korupcją
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- Praca przy komputerze,
opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa
https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca-w-ministerstwie-MIIR lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 87 47, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel. (22) 273 73 19.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze funduszy unijnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość zasad rachunkowości
  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • znajomość ustawy o podatku od towarów i usług
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • CV
    • najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online (link do formularza aplikacyjnego poniżej) ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
    Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: 40 DIR
    https://miir.hrsys.pl/praca/miir/40-DIR

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi