Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw projektów partnerstwa publiczno-prywatnego w Departamencie Partnerstwa Publiczno-Prywatnego w Wydziale Wsparcia Projektów PPPul. wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- ocena i wybór projektów, w tym: formalna lub merytoryczna ocena projektów, opracowywanie i aktualizowanie kryteriów wyboru projektów, organizowanie naboru projektów, przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień
- udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym: przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, opiniowanie dokumentacji, przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy
- zarządzanie projektami, w tym: analizowanie uwarunkowań, otoczenia biznesowego, etc., identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk w projekcie/ zespole projektowym oraz proponowanie działań korygujących, dobór podwykonawców, dostawców i ekspertów, kontrolowanie realizacji zadań pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji, kontrolowanie wykonania budżetu, opracowywanie harmonogramu prac projektowych, odbiór prac, rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów), podsumowywanie i ocena wyników projekt
- organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/ międzynarodowych Ministerstwa, w tym: przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń (w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji, etc.), przygotowywanie/ uzgadnianie dokumentów podsumowujących, zapewnianie/ obsługa udziału prelegentów/ ekspertów zewnętrznych, prowadzenie lub udział w spotkaniach i wydarzeniach
Warunki pracyPracownikom oferujemy:
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4 792,35 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,5
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
• pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, rowerownia
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
• ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• praca przy komputerze
• krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
• zagrożenie korupcją
• opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca-w-ministerstwie-MIIR lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 79 48, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel. (22) 273 88 81
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z projektami infrastrukturalnymi
pozostałe wymagania niezbędne:- wiedza na temat procesu przygotowania inwestycji, w tym wymogów dotyczących przygotowania i realizacji projektów PPP
- wiedza nt. analiz przedrealizacyjnych dla projektów infrastrukturalnych
- znajomość prawa zamówień publicznych
- znajomość finansów publicznych
- znajomość zasad rachunkowości
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2020-03-10
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 16_DPA
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/16-DPA