Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Księgowości i Sprawozdawczości Biura Finansów

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie budżetowej i pozabudżetowej ewidencji finansowo-księgowej.
  • Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych w zakresie wydatków budżetowych i pozabudżetowych.
  • Weryfikowanie prawidłowości dekretacji i ewidencji dokumentów finansowo- księgowych.
  • Analizowanie wpłat na rachunki bankowe i ich prawidłowej kwalifikacji.
  • Prowadzenie zagadnień związanych z potwierdzaniem sald na koniec okresu sprawozdawczego.
  • Ewidencjonowanie wydatków objętych programami i projektami z udziałem środków Unii Europejskiej.


Warunki pracy

Budynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony, parter budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak windy w budynku nr 3, bariery architektoniczne: brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BF- starszy specjalista,
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 2,2 kwoty bazowej tj. 4 217,27 zł brutto + wysługa.
Pracownikom oferujemy:
• stabilną i ciekawą pracę, w przyjaznej atmosferze i dynamicznym zespole,
• możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji, m.in. poprzez udział w specjalistycznych kursach, szkoleniach, konferencjach,
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy, wspieranie rozwoju,
• szansę na uzyskanie stałego zatrudnienia – docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony,
• dodatek stażowy – (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• dodatki zadaniowe – za wykonywanie dodatkowych zadań,
• nagrody – za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej,
• nagrody jubileuszowe – w zależności od stażu pracy,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• możliwość korzystania z turnusów profilaktyczno-rehabilitacyjnych w sanatoriach MSWiA,
• parking samochodowy,
• pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, kolonii, obozów dla dzieci i młodzieży,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej - przy umowach na czas nieokreślony
• możliwość wykupienia pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia na życie,
• prestiżowa lokalizacja (sąsiedztwo Łazienek Królewskich).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-39-14 lub 523-34-67 (Biuro Finansów KG PSP)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej w administracji publicznej w zakresie finansów i zobowiązań płatniczych


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw o finansach publicznych i rachunkowości oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość obsługi pakietu Office
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • kompetencje miękkie: samodzielność, systematyczność, współpraca, umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • obsługa programu finansowo-księgowego, programu bankowości elektronicznej NBP
  • obsługa programu - budżet państwa TREZOR
  • umiejętność obsługi programów komputerowych (środowisko Windows, Excel)
  • szkolenia z zakresu rachunkowości i finansów publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    https://www.straz.gov.pl/praca/index

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/12/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi