Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista w Wydziale Obsługi Administracyjnej w Biurze AdministracyjnymWarszawa ul. Nowy Świat 6/12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zapewnianie obsługi logistycznej komórek organizacyjnych Ministerstwa w tym: organizowanie transportu wewnętrznego (artykułów żywnościowych, sprzętu, mebli, wyposażenia, materiałów biurowych) do komórek organizacyjnych Ministerstwa, - organizowanie przeprowadzek komórek organizacyjnych Ministerstwa we wszystkich siedzibach Ministerstwa, - wyposażanie pracowników w niezbędny sprzęt do pracy;
- Zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego w Ministerstwie w tym: - wykonywanie zadań z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego Ministerstwa, określonych w Polityce Bezpieczeństwa Informacji i załącznikach; - identyfikowanie w porozumieniu z Inspektorem Ochrony Danych oraz z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, obszarów, w których powinny zostać wyznaczone strefy bezpieczeństwa w Ministerstwie oraz wnioskowanie o ich wyznaczenie; - bieżąca obsługa Systemu Kontroli Dostępu do powierzchni najmowanych przez Ministerstwo w budynku Centrum Bankowo-Finansowego „Nowy Świat„ przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie, w tym nadawanie, odbieranie lub zmiana uprawnień w Systemie, - wyjaśnianie zagrożeń incydentów związanych z bezpieczeństwem fizycznym bądź koordynowanie tego procesu (w zależności od rodzaju incydentu, - nadzór nad prawidłową realizacją zapisów umów najmu pomieszczeń, w szczególności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego;
- Najem i użyczanie nieruchomości na potrzeby Ministerstwa w tym: - sporządzanie i uzgadnianie projektów umów najmu i użyczenia powierzchni, - przygotowywanie zestawień powierzchni wykorzystywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Ministerstwa oraz ponoszonych z tego tytułu opłat, - kontrolowanie prawidłowości realizacji zawartych umów;
- Organizowanie i optymalizowanie zakupów towarów i usług na potrzeby Ministerstwa w zakresie właściwości Wydziału Obsługi Administracyjnej w tym: - gromadzenie oraz bieżące weryfikowanie zamówień składanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa na towary i usługi, - szacowanie wartości zamówienia na towary i usługi z uwzględnieniem kwalifikowalności wydatku i źródła finansowania, przeprowadzanie bieżącego rozeznania rynku, negocjowanie cen i warunków dostaw towarów i usług, - kontrolowanie jakości zakupionych towarów i usług w celu wyeliminowania wadliwych i ustalenia najbardziej odpowiednich przy przyszłych zakupach, - analizowanie potrzeb w zakresie zakupu obsługi serwisowej niezbędnej do prawidłowego działania urządzeń biurowych;
- Udział w planowaniu zamówień publicznych oraz przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w tym: - przeprowadzanie rozeznania rynku, - szacowanie wartości zamówienia, - sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, - opracowywanie projektu umowy, - uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, - nadzorowanie wykonania umowy, - przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy;
- Gospodarowanie środkami finansowymi na poziomie komórki organizacyjnej/zadania w tym: - weryfikowanie merytoryczne dowodów księgowych, - wnioskowanie o zabezpieczenie środków finansowych;
- Nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami w obszarze dotyczącym zapewnienia właściwego stanu technicznego pomieszczeń, urządzeń, sprzętu i wyposażenia Ministerstwa w tym: monitorowanie procesu realizacji postanowień umowy/ porozumienia, - kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/ porozumienia, - aktualizowanie/ doprecyzowywanie warunków zawartej umowy/ porozumienia;
Warunki pracyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
Pracownikom oferujemy:
– umowę o pracę na czas nieokreślony lub określony (w przypadku osób po raz pierwszy zatrudnianych w służbie cywilnej pierwsza umowa na okres 12 miesięcy)
– trzynaste wynagrodzenie, pakiet szkoleń, możliwość ubiegania się o refundację kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych
– pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, częściowa refundacja kosztów udziału w wydarzeniach kulturalnych)
– możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie i pakietu opieki medycznej
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– wysiłek fizyczny
– zagrożenie korupcją
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie na stanowiska od głównego specjalisty oraz przystępujący do naboru urzędnicy służby cywilnej, w przypadku zatrudnienia w Ministerstwie będą objęci ograniczeniami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393) oraz będą zobowiązani do złożenia – przed objęciem stanowiska - oświadczenia o stanie majątkowym potwierdzającego nienaruszanie ograniczeń lub zakazów wynikających z przepisów prawa.
Dla zachowania wysokiego poziomu bezpieczeństwa prowadzonych działań, w Ministerstwie został ustanowiony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Każdy pracownik jest zobowiązany do przestrzegania określonych w Ministerstwie zasad bezpieczeństwa przetwarzania informacji.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obsłudze administracyjno-technicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawa cywilnego w zakresie zarządzania nieruchomościami
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
- znajomość podstawowych zasad bezpieczeństwa obiektów użyteczności publicznej
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- komunikacja
- współpraca
- rzetelność
- wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- orientacja na klienta
- umiejętność pracy pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru (wzór oświadczeń dostępny na stronie: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl/praca-w-ministerstwie/ogloszenia-o-wolnych-stanowiskach-w-sluzbie-cywilnej.html)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-12-23
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu