Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami

ul. Wspólna 2/4, Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz postanowień w zakresie ustanawiania i wygaszania na podstawie art. 60 ustawy o gospodarce nieruchomościami trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, w celu wydania decyzji lub postanowienia Ministra Inwestycji i Rozwoju
  • rozpatrywanie spraw i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w zakresie wniosków o wyrażenie zgody na oddanie w najem, dzierżawę lub użyczenie nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie ministerstw, urzędów centralnych i urzędów wojewódzkich, w celu wydania rozstrzygnięcia przez Ministra Inwestycji i Rozwoju
  • rozpatrywanie spraw i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w zakresie wniosków o wyrażenie zgody na zakup lub budowę nieruchomości na potrzeby organów administracji rządowej, w celu wydania rozstrzygnięcia przez Ministra Inwestycji i Rozwoju
  • wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem przez Ministra Inwestycji i Rozwoju ewidencji nieruchomości Skarbu Państwa, w tym analiza i gromadzenie dokumentacji, dotyczącej nieruchomości ujętych w ww. ewidencji
  • analizowanie i gromadzenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości Skarbu Państwa, niezbędnej w celu realizacji wniosków urzędów państwowych
  • przygotowywanie projektów pism, dotyczących planowania w zakresie pozyskiwania nieruchomości na potrzeby urzędów państwowych oraz współpracy z organami gospodarujących nieruchomościami Skarbu Państwa
  • opracowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział oraz wyjaśnień o charakterze interpretacyjnym w zakresie gospodarowania nieruchomościami i ustanawiania trwałego zarządu, w celu ich przedłożenia do podpisu Ministra Inwestycji i Rozwoju
  • podejmowanie czynności związanych z regulacją stanów prawnych i wyceną nieruchomości
  • przygotowywanie, w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział, projektów opinii do otrzymanych projektów aktów prawnych, w celu wypracowania stanowiska Departamentu


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4 408,96 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,3
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
• pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• praca przy komputerze

opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można
znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR lub uzyskać pod nr tel. (22) 522 51 84.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert,
sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań
formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają
wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących
oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane
z równą uwagą.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie gospodarki nieruchomościami lub wydawania decyzji administracyjnych lub regulacji stanów prawnych nieruchomości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów w zakresie prawa administracyjnego i prawa cywilnego
  • znajomość przepisów związanych z gospodarowaniem nieruchomościami
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • cv
    • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
    • najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    https://miir.hrsys.pl/praca/miir/DGN-141

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi