Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Zdrowia w Warszawieposzukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw kształcenia lekarzy w Wydziale Kształcenia Lekarzy w Departamencie Kwalifikacji Medycznych i NaukiMinisterstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Realizacja zadań związanych z kształceniem przeddyplomowym lekarzy w szczególności zadań związanych z monitorowaniem kształcenia na kierunku lekarskim w uczelniach medycznych i innych uczelniach wyższych prowadzących działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych, w tym monitorowanie prac nad opracowaniem i aktualizacją programów kształcenia dla kierunku lekarskiego oraz badaniem zgodności z przepisami prawa uchwał senatów uczelni wyższych, prowadzących kształcenie na ww. kierunku, w ramach kompetencji nadzorczych należących do Ministra Zdrowia
- Realizacja zadań związanych z określaniem przez Ministra Zdrowia, w drodze rozporządzenia, limitów przyjęć na kierunek lekarski w uczelniach wyższych, prowadzących kształcenie na ww. kierunku oraz wydawaniem przez Ministra Zdrowia zgody na zwiększenie ogólnej liczby studentów studiów stacjonarnych w uczelni publicznej powyżej 2% ogólnej liczby studentów studiów stacjonarnych studiujących w poprzednim roku akademickim, w odniesieniu do nadzorowanych przez Ministra Zdrowia uczelni wyższych
- Realizacja zadań związanych z monitorowaniem procesu odbywania staży podyplomowych przez lekarzy, w szczególności planowaniem, we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia, w celu zapewnienia odpowiednich środków finansowych na ich realizację
- Prowadzenie prac w zakresie organizacji i przeprowadzania LEK
- Uczestniczenie w procedurze realizacji zadań związanych z opiniowaniem wniosków uczelni wyższych ubiegających się o uzyskanie uprawnień do prowadzenia kształcenia na kierunku lekarskim oraz monitorowaniem procedury akredytacji uczelni wyższych za granicą, w szczególności w zakresie uzyskania certyfikatu porównywalności kształcenia na ww. kierunku
- Współpraca z innymi podmiotami w zakresie kształcenia podyplomowego lekarzy, w szczególności z innymi ministerstwami, centralnymi urzędami administracji rządowej, uczelniami wyższymi, urzędami wojewódzkimi, Centrum Egzaminów Medycznych, CMKP, konsultantami w ochronie zdrowia oraz samorządem zawodowym lekarzy
- Przygotowywanie analiz oraz opracowywanie stanowiska i korespondencji w zakresie kształcenia przeddyplomowego lekarzy, organizacji i przeprowadzania LEK oraz realizacji staży podyplomowych przez lekarzy
Warunki pracypraca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca związana jest z permanentną obsługą klientów zewnętrznych oraz częstym reprezentowaniem urzędu;
Departament Kwalifikacji Medycznych i Nauki mieści się Warszawie przy ul. Miodowej 15 na II piętrze w budynku „C; budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; w budynku „B” jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych; przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia; Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi do ok. 4.025,00 zł brutto.
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego
|w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
• możliwość doskonalenia zawodowego,
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
• pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń,
• profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE”,
• projekt „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
• parking dla rowerów,
• pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
• bufet pracowniczy,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawa z zakresu kształcenia przeddyplomowego lekarzy
- wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania systemu ochrony zdrowia
- wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość obsługi komputera MS Office, w szczególności Excel
- umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych i pod presją czasu
- samodzielność
- kreatywność
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność podejmowania decyzji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2019-06-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu