Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie

Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw płac i rozliczeń w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
ul. Sienkiewicza 3
00-015 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego, dodatkowego wynagrodzenia rocznego oraz sporządzania listy płac dla pracowników
  • Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON w celu rozliczenia należności
  • Obsługa programu Płatnik w tym rejestrowanie do ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnionych pracowników wraz z członkami rodzin, wprowadzanie zmiany danych osobowych oraz wyrejestrowanie odchodzących pracowników
  • Prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, PFRON
  • Rozliczanie wynagrodzenia z bezosobowego funduszu płac


Warunki pracy

Praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu wymagająca samodzielności oraz umiejętności stosowania interpretacji przepisów prawa. Wykonywane zadania mają charakter powtarzalny, wymagają dokładności, skrupulatności oraz terminowości. Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych.
Brak dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 500,- zł.

Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem lub otrzymane po terminie (liczy się data wpływu oferty do Urzędu) oraz nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną zniszczone.

Kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu zostaną powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej o terminie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego a w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie. Nie otrzymanie takiego zaproszenia oznacza niezakwalifikowanie do dalszego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje w kwestii naboru można uzyskać pod numerem tel. 22 826-12-19
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy na stanowisku zajmującym się naliczaniem płac

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa programu Płatnik oraz programów kadrowo-płacowych
  • znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • znajomość prawa pracy oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej
  • obsługa komputera (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne)
  • umiejętność sprawnego podejmowania decyzji
  • umiejętność pracy na stanowisku, a także w zespole
  • terminowość, dokładność, sumienność
  • zaangażowanie


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku zajmującym się naliczaniem płac
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-17
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi