Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Policji w Warszawie

Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Sekcji Realizacji Inwestycji i Remontów Wydziału Inwestycji i Remontów KGP Biura Logistyki Policji

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • gromadzenie i prowadzenie zasobów geodezyjnych i kartograficznych dla terenów zamkniętych będących w trwałym zarządzie Komendy Głównej Policji,
  • podejmowanie działań zmierzających do podziału oraz scalenia terenów nieruchomości, przygotowywanie wniosków do urzędów i innych podmiotów o wydanie map zasadniczych oraz organizowanie inwentaryzacji geodezyjnych,
  • przygotowywanie wniosków o uzyskanie zgody na wycinkę drzew i innych zgód związanych z ochroną konserwatorską budynków i środowiska (np.: opinii ornitologicznych, stanowisk konserwatora zabytków, instytucji związanych z ochroną środowiska),
  • współuczestniczenie w procesie inwestycyjnym lub remontowym na etapie planowania robót, poprzez określenie zakresu prac do realizacji, wstępne szacowanie wartości zadań inwestycyjno – remontowych, określenie istotnych czynników wynikających z przepisów prawnych, niezbędnych do opracowania programów inwestycji budowlanych, kosztorysów,
  • organizowanie wizji w terenie i przygotowywanie postępowań o wybór wykonawcy na opracowanie opinii technicznych, ekspertyz, badań geologicznych, inwentaryzacji, pomiarów technicznych urządzeń, itp. niezbędnych badań,
  • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego i sprawdzanie planów zagospodarowania przestrzennego,
  • opracowywanie w programie AutoCAD rysunków w zakresie lokalizacji inwestycji lub innych poglądowych rysunków dotyczących, np.: układów funkcjonalnych pomieszczeń w ramach działań związanych z prowadzonymi w wydziale zadaniami inwestycyjno – remontowymi pozostającymi we właściwości merytorycznej wydziału.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w terenie,
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych – praca na wysokości powyżej 3 m przy realizowaniu zadań geodezyjnych oraz inwestycyjno – remontowych w tym dokonywanie pomiarów wysokościowych ,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku brak podjazdu dla niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,2991 kwoty bazowej.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne o profilu geodezji i kartografii

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 z późn. zm.),
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows (pakiet MS Office) oraz AutoCAD,
  • umiejętności analityczne,
  • kreatywność
  • operatywność,
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • komunikatywność,
  • szybkość działania,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 z późn. zm.),
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Główna Policji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
    Wydział Organizacji Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-514 UP Warszawa 12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym „starszy specjalista /BLP-WIR KGP/BKGP 6/19”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/03/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi