Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Energii w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw aplikacji informatycznych w Wydziale Informatyki w Biurze AdministracyjnymMinisterstwo Energii
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Administrowanie systemem EZD, koordynowanie pracą zespołu projektowego oraz prowadzenie testów aplikacji
- Uczestniczenie w projektach związanych z określaniem standardów oraz narzędzi i metod systemu obiegu dokumentów w urzędzie
- Prowadzenie monitoringu poprawności działania wyznaczonych aplikacji, wykonywanie regularnej analizy logów pracy aplikacji, inicjowanie instalacji niezbędnych aktualizacji, odbieranie zgłoszeń i uwag użytkowników aplikacji, podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych, zaradczych i naprawczych w przypadku stwierdzenia zagrożeń lub nieprawidłowej pracy aplikacji
- Branie udziału w opracowywaniu wytycznych w zakresie rozwoju systemów informatycznych Ministerstwa oraz zakupów w obszarze informatyki
- Uczestniczenie w projektach związanych z określaniem standardów oraz tworzeniem narzędzi i metod usprawniających pracę w urzędzie
- Branie udziału w pracach komisji przetargowych w zakresie postępowań o udzielanie zamówień publicznych z zakresu działalności Biura, w tym przygotowywanie zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektów umów
- Opracowywanie i analiza dokumentacji technicznej, raportów, procedur systemowych i instrukcji działania dla pracowników i obsługi IT
- Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników utrzymywanych i wdrażanych aplikacji i systemów informatycznych Ministerstwa
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), związane z pracami wdrożeniowymi lub naprawczymi wykonywanymi poza godzinami urzędowania, również w godzinach nocnych i dniach wolnych od pracy. Stres związany z możliwością utraty danych globalnych i funkcjonalności systemu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: VI piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-87-83 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w administrowaniu bazami Microsoft SQL Server lub/oraz administrowaniu systemem EZD
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość elektronicznych systemów obiegu dokumentów
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętności interpersonalne, w tym: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność prezentowania stanowiska na forum publicznym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- Kopia dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego dotyczącego doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaW przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomuKopia dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagania dodatkowego dotyczącego doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-01
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Energii
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „BA-13”
Dok. można przesłać lub składać w kancelarii ME, Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6