Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy Warszawa

Komendant Miejski PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ M. ST. WARSZAWY
UL. POLNA 1
00 - 622 WARSZAWA


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie dokumentacji warsztatowej w wersji elektronicznej i papierowej oraz dokumentacji związanej z terminami wykonania okresowych przeglądów technicznych pojazdów i sprzętu silnikowego
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Komendy w zakresie ustalania terminów i zakresu napraw sprzętu ochrony dróg oddechowych
  • Organizowanie napraw sprzętu pożarniczego w Wydziale Technicznym i serwisach zewnętrznych oraz organizowanie zakupu części zamiennych potrzebnych do napraw
  • Współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie odbiorów sprzętu pożarniczego po naprawach
  • Koordynowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za naprawę, konserwacje i przeglądy sprzętu ochrony dróg oddechowych, ubrań gazoszczelnych, mierników i innych urządzeń
  • Prowadzenie rozpoznania rynku w zakresie przeprowadzenia niezbędnych napraw i zakupów
  • Prowadzenie spraw dotyczących postepowań odszkodowawczych w mieniu PSP


Warunki pracy

Wydział Techniczny znajduje się przy ul. Domaniewskiej 40a. Ponadto miejscem pracy czasowej mogą być komórki organizacyjne Komendy rozlokowane na terenie Warszawy. Praca biurowa, w godzinach 7.30-15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką. Ponadto pracownik będzie wykonywał swoje obowiązki prowadząc samochody jak i wykonując czynności weryfikacyjne w warsztatach samochodowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
- częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 596-74-01.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe na kierunku Prawo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kategorii B
  • Umiejętność obsługi komputera pracującego w środowisku Windows + pakiet Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność opisywania faktur
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi