Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

ul. Wspólna 2/4



Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1: Ocena i wybór projektów w ramach działania 2.1 PO IR – organizowanie naboru projektów w ramach działania 2.1 PO IR, ocena warunków formalnych – opracowywanie i aktualizowanie kryteriów wyboru projektów w ramach działania 2.1 PO IR, zasad wyboru projektów w ramach działania 2.1 PO IR – zatwierdzanie projektów/ list rankingowych w ramach działania 2.1 PO IR
  • Zadanie 2: Wdrażanie programu, działanie 2.1 PO IR – opracowywanie wzorów dokumentów aplikacyjnych oraz projektów dokumentów konkursowych w ramach działania 2.1 PO IR, opiniowanie/zatwierdzanie dokumentów wdrożeniowych – przygotowywanie i aktualizowanie wytycznych , sporządzanie opinii, informacji oraz innych materiałów dot. zakresu kompetencyjnego wydziału, w tym dokumentację dla organów kontroli i organów ochrony prawa w celu przekazania informacji zainteresowanym podmiotom – przygotowywanie interpretacji i stanowisk Ministerstwa oraz odpowiedzi na pytania w zakresie realizacji programu/projektów (w tym: systemu instytucjonalnego, kwalifikowalności wydatków, kontroli, ocen oddziaływania na środowisko, pomocy publicznej etc.)
  • Zadanie 3: Zawieranie umów o dofinansowanie w ramach działania 2.1 PO IR – opracowywanie projektów umów o dofinansowanie w ramach działania 2.1 PO IR, w tym zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis – zatwierdzanie/podpisywanie umów o dofinansowanie w ramach działania 2.1 PO IR
  • Zadanie 4: Organizowanie i zarządzanie systemem wsparcia dla projektów -działanie 2.1 PO IR – bieżąca współpraca z beneficjentami projektów – zapewnianie wsparcia ekspertów zewnętrznych dla projektów
  • Zadanie 5: Zapewnianie obsługi ciał kolegialnych -organizowanie podiedzeń Komisji Oceny Projektów w ramach działania 2.1 PO IR – obsługa merytoryczna posiedzeń Komisji Oceny Projektów z udziałem ekspertów i Przedsiębiorców, przygotowywanie spotkań/posiedzeń Komisji Oceny Projektów pod względem organizacyjnym – tworzenie dokumentacji związanej z powoływaniem posiedzeń Komisji Oceny Projektów – udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów, obsługa finansowa posiedzeń Komisji Oceny Projektów – wsparcie administracyjne posiedzeń- prowadzenie dokumentacji z ich działalności
  • Zadanie 6: Tworzenie i zapewnianie funkcjonowania systemu ewaluacji w obszarze kompetencji-POIG,POIR – współpraca z podmiotami zajmującymi się ewaluacją – przygotowywanie/zaopiniowanie/weryfikacja sprawozdań z procesu ewaluacji
  • Zadanie 7: Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych w obrębie programu – przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli) – sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych – sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
 wyjazdy służbowe


Pracownikom oferujemy:
 trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
 pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit),
 ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
 praca przy komputerze,
 w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych,
 praca w kameralnych pokojach.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://miir.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim
i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(22) 22 262 95 60


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze funduszy unijnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego, poziom: B1,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość problematyki z zakresu wdrażania funduszy europejskich
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • umiejętność obsługi komputera w pakiecie Office, lex, internet, poczta elektroniczna
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • CV lub życiorys,
    • na finalnym etapie rekrutacji kandydaci dopuszczeni do tego etapu muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym: kopie dokumentów potwierdzających wykształcenia, własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi