Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Warszawa Pl. Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Zarządzanie/ prowadzenie serwisów internetowych/ profili społecznościowych Ministerstwa Rozwoju
  • - planowanie/ projektowanie narzędzi internetowych i/ lub serwisów internetowych,
  • - udział w budowie i rozbudowie narzędzi i serwisów internetowych,
  • - zarządzanie/ prowadzenie redakcyjno-merytoryczne serwisów internetowych i profili społecznościowych (m.in. akceptowanie i publikowanie treści, tworzenie i modyfikowanie architektury informacji),
  • - pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów na serwisach internetowych,
  • - bieżąca współpraca z redaktorami (m.in. zarządzanie uprawnieniami w zakresie publikowania treści),
  • - bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami.
  • 2. Projektowanie serwisów internetowych poświęconych działalności Ministerstwa Rozwoju
  • - projektowanie architektury systemu,
  • - projektowanie interfejsu systemu,
  • - testowanie systemu.
  • 3. Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w ramach zamówień publicznych dotyczących działalności Departamentu Komunikacji
  • - przeprowadzanie rozeznania rynku,
  • - szacowanie wartości zamówienia,
  • - sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia,
  • - opracowywanie projektu umowy,
  • - uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych,
  • - opiniowanie dokumentacji,
  • - nadzorowanie wykonania umowy,
  • - przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy.


Warunki pracy

- wyjazdy służbowe (ok. 4-8 w ciągu miesiąca),
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
- praca przy komputerze,
- w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych,
– praca w kameralnych pokojach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr
tel.(22) 273 85 17.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z tworzeniem i zarządzaniem treściami na portalach internetowych.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • wiedza z zakresu projektowania architektury informacji serwisów internetowych,
  • wiedza z zakresu marketingu w Internecie oraz komunikacji społecznej,
  • umiejętność posługiwania się systemami zarządzania treścią na serwisach www, w tym umiejętność zarządzania zawartością serwisów internetowych,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel,
  • dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • dobra współpraca w zespole,
  • komunikacja, w tym: umiejętność redagowania i korekty tekstów, w tym przeznaczonych do Internetu,
  • rzetelność
  • myślenie analityczne,
  • kreatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Akceptujemy zeskanowane dokumenty
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi