Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Rozwoju w Warszawieposzukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaWarszawa Pl. Trzech Krzyży 3/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- 1. Zarządzanie/ prowadzenie serwisów internetowych/ profili społecznościowych Ministerstwa Rozwoju
- - planowanie/ projektowanie narzędzi internetowych i/ lub serwisów internetowych,
- - udział w budowie i rozbudowie narzędzi i serwisów internetowych,
- - zarządzanie/ prowadzenie redakcyjno-merytoryczne serwisów internetowych i profili społecznościowych (m.in. akceptowanie i publikowanie treści, tworzenie i modyfikowanie architektury informacji),
- - pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów na serwisach internetowych,
- - bieżąca współpraca z redaktorami (m.in. zarządzanie uprawnieniami w zakresie publikowania treści),
- - bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami.
- 2. Projektowanie serwisów internetowych poświęconych działalności Ministerstwa Rozwoju
- - projektowanie architektury systemu,
- - projektowanie interfejsu systemu,
- - testowanie systemu.
- 3. Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w ramach zamówień publicznych dotyczących działalności Departamentu Komunikacji
- - przeprowadzanie rozeznania rynku,
- - szacowanie wartości zamówienia,
- - sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia,
- - opracowywanie projektu umowy,
- - uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych,
- - opiniowanie dokumentacji,
- - nadzorowanie wykonania umowy,
- - przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy.
Warunki pracy- wyjazdy służbowe (ok. 4-8 w ciągu miesiąca),
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
- praca przy komputerze,
- w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych,
– praca w kameralnych pokojach.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr
tel.(22) 273 85 17.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z tworzeniem i zarządzaniem treściami na portalach internetowych.
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- wiedza z zakresu projektowania architektury informacji serwisów internetowych,
- wiedza z zakresu marketingu w Internecie oraz komunikacji społecznej,
- umiejętność posługiwania się systemami zarządzania treścią na serwisach www, w tym umiejętność zarządzania zawartością serwisów internetowych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel,
- dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- dobra współpraca w zespole,
- komunikacja, w tym: umiejętność redagowania i korekty tekstów, w tym przeznaczonych do Internetu,
- rzetelność
- myślenie analityczne,
- kreatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Akceptujemy zeskanowane dokumenty
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-10-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu