Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w WarszawieKomendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaKomenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie likwidatury płatności Komendy Głownej Państwowej Straży Pożarnej oraz sporządzanie przelewów na podstawie dowodów księgowych,
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zagranicznych delegacji służbowych,
- sporządzanie przelewów bankowych przy pomocy programów bankowości elektronicznej,
- przekazywanie dotacji dla jednostek OSP,
- sporządzenie informacji o wypłaconych przychodach z innych źródeł dla osób niebędących pracownikami KG PSP w związku z ubezpieczeniem NNW podczas delegacji zagranicznych,
- ewidencjonowanie i rozliczanie operacji finansowych przy użyciu służbowych kart płatniczych,
- rozliczanie wydatków z zakresu przyjęć gości zagranicznych,
- prowadzenie bieżącej windykacji należności pracowniczych,
Warunki pracyBudynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu koszarowego, teren chroniony, parter budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak windy w jednym budynku, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: starszy specjalista BF-III-SS-1
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,636 kwoty bazowej tj.3 065,60zł brutto
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-34-04 Ilona Skibińska (Biuro Finansów KG PSP)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy biurowej w administracji publicznej w zakresie finansów i zobowiązań płatniczych
pozostałe wymagania niezbędne:- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office,
- Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów,
- Dyspozycyjność i komunikatywność,
- Biegłe posługiwanie się narzędziami informatycznymi,
- Wysoka kultura osobista,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- obsluga programu kadrowo-płacowego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-08-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu