#

Starszy Specjalista w Dziale ds. Księgowości w Departamencie Finansowym Biuro Prezesa AMW

Agencja Mienia Wojskowego

Warszawa, mazowieckie

Starszy Specjalista w Dziale ds. Księgowości w Departamencie Finansowym Biuro Prezesa AMW

Miejsce pracy: Warszawa

OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 107/25

Agencja Mienia Wojskowego

ogłasza nabór na stanowisko

Starszy Specjalista

w Dziale ds. Księgowości

Departament Finansowy

Biuro Prezesa AMW w Warszawie

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • przygotowywanie dokumentów do księgowania, prowadzenie dekretacji księgowej oraz księgowanie dokumentów źródłowych, w szczególności w zakresie należności głównych i ubocznych, odpisów aktualizujących, kar i odszkodowań, środków pieniężnych w walutach obcych, wadiów oraz zabezpieczeń należytego wykonania umowy,  
  • weryfikowanie i rozliczanie sald kont rozrachunkowych  wraz z kontrolą odpisów aktualizujących należności,
  • podejmowania działań zmierzających do odzyskania należności Biura Prezesa w ścisłej współpracy z Departamentem Windykacji,
  • rozliczanie i weryfikacja różnic kursowych w ewidencji Biura Prezesa AMW,
  • sporządzanie sprawozdań finansowo-księgowych, 
  • obsługa księgowa Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w zakresie realizacji zadań z obszaru specjalizacji stanowiska,
  • znajomość ustawy o rachunkowości, 
  • znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, 
  • znajomość obsługi systemów bankowych,
  • umiejętność obsługi programów księgowych,
  • umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu MS Office),
  • dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, terminowość, systematyczność,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie ekonomiczne z zakresu rachunkowości i finansów, 
  • wiedza i doświadczenie z zakresu rachunkowości i finansów jednostek sektora finansów publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).

Termin składania dokumentów: 25 czerwca 2025 r.

Miejsce składania dokumentów: 

Agencja Mienia Wojskowego

ul. Nowowiejska 26A

00-911 Warszawa

z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 107/25”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online.

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod 223******.
Prosimy o pobranie i dostarczenie z dokumentami wypełnionego załącznika zamieszczonego poniżej (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnienie.doc

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.docx

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi