W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Starszy specjalista ds. ryzyka finansowego i treasury
Miejsce pracy: WarszawaZapraszamy do aplikowania doświadczonych specjalistów z obszaru ryzyka kredytowego i treaury, którzy szukają możliwości aktywnego i samodzielnego rozwoju nowej funcji kontrolnej w finansach oraz identyfikacji, pomiaru i zarządzania ryzykiem finansowym i kredytowym w Spółce.
Główne obszary:
1. Controlling i zarządzanie ryzykiem
- Koordynacja działań związanych z raportowaniem zarządczym
- Planowania finansowe krótko- i długookresowe, sporządzanie prognoz i analiz finansowych w zakresie ryzyka płynności i innych ryzyk o charakterze finansowym
- Identyfikacja, pomiar i raportowanie ryzyka finansowego i kredytowego
- Formułowanie wniosków i rekomendacji dla potrzeb zarządczych na podstawie przeprowadzonych analiz
2. Zarządzanie finansami
- Aktywny udział w procesie pozyskiwania finansowania działalności Spółki
- Identyfikacja, pomiar narażenia Spółki na ryzyko płynności i finansowe
- Koordynacja i realizacja działań związanych z obsługą płynności finansowej Spółki
- Wsparcie Koordynatora ds. finansowo-księgowych oraz współpraca z zewnętrznym dostawcą usług finansowo-księgowych w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawa, polityką rachunkowości Spółki i przepisami podatkowymi w zakresie raportowania i sprawozdawczości finansowej.
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków w tym mile widziane doświadczenie w pracy w działach Treasury i w instytucjach finansowych
- Znajomość MS Office na poziomie zaawansowanym (w szczególności Excel wraz z programowaniem w VB)
- Mile widziana znajomość i praktyka pracy ze specjalistycznym oprogramowaniem raportowym i planistycznym, a także środowiskiem ERP i bazami danych
- Doświadczenie praktyczne w modelowaniu finansowym, automatyzacji działania raportów i narzędzi planistycznych
- Biegła znajomość języka angielskiego
Korzyści:
- Prywatny pakiet medyczny
- Kwartalna premia
- Hybrydowy model pracy