Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/07/2019.

Starszy Konsultant ds. rozwiązań kontrolingowych

Warszawa, mazowieckie

PwC Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Jesteśmy siecią firm działającą w 158 krajach. Zatrudniamy ponad 250 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada 8 biur regionalnych – w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Rzeszowie, oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i dwa Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. PwC w Polsce zatrudnia ponad 4700 osób.

Do naszego biura w Warszawie, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko

Starszy Konsultant ds. rozwiązań kontrolingowych

Osoba na powyższym stanowisku będzie uczestniczyła w realizacji projektów prowadzonych na zlecenie Klientów z różnych sektorów dotyczących standaryzacji i poprawy efektywności funkcji finansowych, optymalizacji kapitału obrotowego, optymalizacji funkcji treasury, konsolidacji i raportowania finansowego oraz zarządczego, optymalizacji procesów zarządzania wynikami i efektywnością (CPM, rachunkowość zarządcza) oraz wsparcia wdrożenia systemów informatycznych wspierających procesy finansowe i raportowe.

Profil Kandydata:

  • 2 - 4 letnie doświadczenie w zakresie rachunkowości zarządczej, controllingu, w tym mile widziane doświadczenie w pracy po stronie firmy konsultingowej lub w firmie zajmującej się tworzeniem rozwiązań IT w obszarze finansowo – księgowym
  • doświadczenie w budowaniu i funkcjonowaniu systemu KPI’s, planów / budżetów finansowych analiza rentowności produktów i/lub klientów,
  • doświadczenie w wykorzystywaniu systemów transakcyjnych i finansowych w przedsiębiorstwie,
  • doświadczenie w pracy z dedykowanymi systemami planowania i raportowania wyników,
  • dobra znajomość przepisów księgowych
  • biegła znajomość j. angielskiego oraz j. polskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętność budowania trwałych relacji z klientem oraz współpracy w zespole
  • umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu.

Oferujemy:

  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów
  • dostęp do nowoczesnej, sprawdzonej metodologii oraz szkoleń
  • możliwość współpracy z międzynarodowymi, prestiżowymi klientami
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.

Prezentacja firmy

PwC jest wiodącą globalną organizacją świadczącą profesjonalne usługi doradcze.... Korzystając z wiedzy i kwalifikacji blisko 169.000 pracowników w 158 krajach, budujemy relacje z klientami dzięki usługom świadczonym w oparciu o zasady najwyższej jakości, przejrzystości i uczciwości w działaniu. W Polsce PwC zatrudnia zespół ponad 1700 specjalistów i kadry wspierającej w sześciu miastach: w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie. Nasza oferta jest kierowana do firm działających we wszystkich sektorach gospodarki - zarówno do największych koncernów, jak i lokalnych przedsiębiorstw rodzinnych.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse , Praca Kontrola jakości , Praca Obsługa klienta
do góry