Opis stanowiska pracy


Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi administracyjnej sekretariatu w Departamencie Kontroli Odpadów

02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sekretariat Departamentu, w tym m. in.: przyjmuje, wysyła, rejestruje, przekazuje korespondencję do dekretacji Dyrektorowi Departamentu, Zastępcy Dyrektora Departamentu oraz rozdziela ją postaci papierowej do odpowiednich komórek organizacyjnych Departamentu, a także nadzoruje prawidłowość jej obiegu
  • Obsługuje skrzynkę poczty e-mail Departamentu oraz konta EZD Departamentu
  • Prowadzi obsługę telefoniczną sekretariatu Departamentu, w tym udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych pracowników Departamentu lub innych komórek organizacyjnych Głównego Inspektoratu albo innych organów właściwych w sprawie
  • Sporządza i prowadzi stały monitoring planów rocznych Departamentu w zakresie: planu zakupów związanych z zaopatrzeniem pracowników Departamentu w materiały biurowe oraz przydziały socjalne, planu wyjazdów krajowych i zagranicznych oraz szkoleń, prenumeraty, planu urlopów pracowników Departamentu, a także prowadzi terminarz zajęć Dyrektora Departamentu i Zastępcy Dyrektora Departamentu
  • Opracowuje projekty pism na polecenie Dyrektora Departamentu i Zastępcy Dyrektora Departamentu
  • Prowadzi sprawy związane z delegacjami służbowymi Dyrektora i Zastępcy Dyrektora oraz innych pracowników Departamentu a także prowadzi ewidencję krajowych i zagranicznych delegacji służbowych pracowników Departamentu
  • Pełni nadzór nad przestrzeganiem w Departamencie postanowień instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt oraz przechowuje i przekazuje akta sekretariatu do archiwum Głównego Inspektoratu
  • Pełni funkcję koordynatora ewakuacji na wypadek wystąpienia zagrożenia pożarowego w budynku Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


 - budynek urzędu niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak podjazdów.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Dokumenty można składać:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP)


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.


Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.


Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.


 


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku do spraw obsługi administracyjnej sekretariatu w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Podstawowa znajomość przepisów ochrony środowiska, w szczególności w zakresie gospodarki odpadami
  • Podstawowa znajomość ustawowych zadań i kompetencji organów Inspekcji Ochrony Środowiska
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
  • Biegła znajomość EZD PUW oraz obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery)
  • Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Umiejętność zarządzania kalendarzem i harmonogramem spotkań
  • Umiejętność pracy z dokumentami – archiwizacja, przetwarzanie korespondencji
  • Skuteczna priorytetyzacja zadań oraz umiejętność pracy pod presją czasu i terminów
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne
  • Umiejętność profesjonalnej obsługi telefonicznej oraz mailowej
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi wydziałami oraz klientami
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
    02-362 Warszawa
    z dopiskiem: „75/DKO/2025”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/05/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi