Opis stanowiska pracy
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw obsługi administracyjnej sekretariatu w Departamencie Kontroli Odpadów 02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi sekretariat Departamentu, w tym m. in.: przyjmuje, wysyła, rejestruje, przekazuje korespondencję do dekretacji Dyrektorowi Departamentu, Zastępcy Dyrektora Departamentu oraz rozdziela ją postaci papierowej do odpowiednich komórek organizacyjnych Departamentu, a także nadzoruje prawidłowość jej obiegu
- Obsługuje skrzynkę poczty e-mail Departamentu oraz konta EZD Departamentu
- Prowadzi obsługę telefoniczną sekretariatu Departamentu, w tym udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych pracowników Departamentu lub innych komórek organizacyjnych Głównego Inspektoratu albo innych organów właściwych w sprawie
- Sporządza i prowadzi stały monitoring planów rocznych Departamentu w zakresie: planu zakupów związanych z zaopatrzeniem pracowników Departamentu w materiały biurowe oraz przydziały socjalne, planu wyjazdów krajowych i zagranicznych oraz szkoleń, prenumeraty, planu urlopów pracowników Departamentu, a także prowadzi terminarz zajęć Dyrektora Departamentu i Zastępcy Dyrektora Departamentu
- Opracowuje projekty pism na polecenie Dyrektora Departamentu i Zastępcy Dyrektora Departamentu
- Prowadzi sprawy związane z delegacjami służbowymi Dyrektora i Zastępcy Dyrektora oraz innych pracowników Departamentu a także prowadzi ewidencję krajowych i zagranicznych delegacji służbowych pracowników Departamentu
- Pełni nadzór nad przestrzeganiem w Departamencie postanowień instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt oraz przechowuje i przekazuje akta sekretariatu do archiwum Głównego Inspektoratu
- Pełni funkcję koordynatora ewakuacji na wypadek wystąpienia zagrożenia pożarowego w budynku Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek urzędu niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak podjazdów.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można składać:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP)
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku do spraw obsługi administracyjnej sekretariatu w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne: - Podstawowa znajomość przepisów ochrony środowiska, w szczególności w zakresie gospodarki odpadami
- Podstawowa znajomość ustawowych zadań i kompetencji organów Inspekcji Ochrony Środowiska
- Podstawowa znajomość przepisów ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
- Biegła znajomość EZD PUW oraz obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery)
- Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Umiejętność zarządzania kalendarzem i harmonogramem spotkań
- Umiejętność pracy z dokumentami – archiwizacja, przetwarzanie korespondencji
- Skuteczna priorytetyzacja zadań oraz umiejętność pracy pod presją czasu i terminów
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne
- Umiejętność profesjonalnej obsługi telefonicznej oraz mailowej
- Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi wydziałami oraz klientami
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2025-06-06
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem: „75/DKO/2025”