Opis stanowiska pracy


Komenda Rejonowa Policji Warszawa V

Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw ds. obsługi administracyjno - gospodarczej w Zespole Administracyjno - Gospodarczym Komendy Rejonowej Policji Warszawa V.

KOMENDA REJONOWA POLICJI WARSZAWA V, UL. ŻEROMSKIEGO 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia i sprzętu: kwaterunkowo - biurowego, techniki policyjnej, techniki biurowej, sprzętu żywnościowego, sprzętu kulturalno - oświatowego, sprzętu szkoleniowego, umundurowania, sprzętu warsztatowego, urządzeń specjalnego wykorzystania powiązanych obiektami KRP Warszawa V, p.poż, środków czystości.
  • Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, ewidencji wydanych, otrzymanych i rozliczanych nałożonych przez ppolicjantów mandató karnych kredytowanych, rozliczanie druków mandatówkarnych kredytowych i gotówkowych w systemie elektronicznym.
  • Sporządzanie sprawozdań w zakresie gspodarki mandatowej, w celu zapewnienia terinowego i prawidłowego rozliczenia posiadanej dokumentacji w tym zakresie.
  • Organizowanie zaopatrzenia jednostki w materiały niezbędne do prawidłowego jej funkcjonowania oraz ich rozdział na poszczególne komórki organizacyjne poprzez prowadzenie ewidencji przychodowo - rozchodowej.
  • Monitorowanie i organizowanie napraw serwisowych, bieżących i doraźnych wyposażenia i sprzętu będącego w użytkowaniu jednostki oraz sprządzanie dokumentacji brakowania sprzętu zużytego lub niezdolnego do użytku.
  • Sporządzanie stosowanej dokumentacji w przypadku zaistnienia szkody w mieniu Skarbu Państwa oraz monitorowanie ich likwidacji poprzez współpracę z odpowiednimi komórkami KSP.
  • Prowadzenie ewidencji składników majątku KRP Warszawa V, w tym ewidencji dokumentacji darowizn rzeczowych i użyczenia, w celu zapewnienia prawidłowego działania jednostki.


Warunki pracy

praca administracyjno – biurowa;
praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy;
praca przy oświetleniu mieszanym;
bariery architektoniczne - brak wind - odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie lub osobiste dostarczenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane.
Do złożonych dokumentów w języku obcym powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia.
Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.
Planowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,4526 kwoty bazowej.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.

Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 w KRP Warszawa V, w recepcji lub przesyłać listownie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (022) 603 10 10.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Umiejętność posługiwania się programami: MS Office;
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • Bardzo duża systematyczność, terminowość i rzetelność;
  • umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania doda kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-04-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    KOMENDA REJONOWA POLICJI WARSZAWA V
    UL. ŻEROMSKIEGO 7
    01-887 WARSZAWA

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/04/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi