Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/08/2020.

starszy inspektor ochrony zabytków

Ciechanów, mazowieckie

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie

Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie

Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor ochrony zabytków do spraw kontroli w Delegaturze Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Ciechanowie

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20, 00-373 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza kontrole w zakresie stosowania przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami w oparciu o przygotowane plany i harmonogramy, w celu zapewnienia przestrzegania obowiązujących przepisów
  • Prowadzi sprawy związane z oceną stanu zachowania, przechowywania i zabezpieczania zabytków nieruchomych i ruchomych, w celu zapewnienia zgodność działań podejmowanych przy zabytkach z ustawowymi formami ochrony
  • Przygotowuje materiały i dokumenty związane z podejmowanymi czynnościami kontrolnymi, w szczególności protokoły z przeprowadzonych kontroli, zawiadomienia, protokoły z oględzin, decyzje, zalecenia pokontrolne, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji podejmowanych działań i właściwego ich dokumentowania.
  • Przygotowuje materiały i dokumenty związane z podejmowanymi czynnościami kontrolnymi, w szczególności protokoły z przeprowadzonych kontroli, zawiadomienia, protokoły z oględzin, decyzje, zalecenia pokontrolne, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji podejmowanych działań i właściwego ich dokumentowania.
  • Opracowuje plany kontroli we współpracy z innymi wydziałami urzędu, w celu przygotowania i realizacji czynności kontrolnych.
  • Prowadzi postępowania administracyjne, w celu nakładania kar pieniężnych wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • Wystawia tytuły wykonawcze, w celu wszczęcia postępowania egzekucyjnego.


Warunki pracy

• praca w siedzibie wydziału i w terenie,
• zagrożenie korupcją,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
• brak oznaczeń dla osób niewidomych,
• pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
• praca na parterze, w barierach architektonicznych – brak windy
• brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wyniki naboru, w tym poszczególnych jego etapów i ścieżki postępowania, są dostępne na stronie internetowej urzędu www.mwkz.pl (w zakładce „Praca”), na tablicy ogłoszeń urzędu w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 18/20 (parter).
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Szczegółowych informacji dotyczących stanowiska udziela Samodzielne Stanowisko ds. zabytków ruchomych
i wywozów. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wzory oświadczeń dostępne pod adresem: http://bip.mwkz.pl/uploads/images/Praca/2017.10.23/2.pdf


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe: architektura, budownictwo, historia sztuki, konserwatorstwo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze ochrony zabytków

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów: ustaw: - o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z aktami wykonawczymi, - Prawo budowlane, - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - o gospodarowaniu nieruchomościami, - o ochronie przyrody, - Kodeks postępowania administracyjnego, - o opłacie skarbowej, - o służbie cywilnej, - zarządzenie w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.Znajomość i umiejętność stosowania przepisów: ustaw: - o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z aktami wykonawczymi, - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - kodeks postępowania administracyjnego, - o służbie cywilnej, - zarządzenie w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • Umiejętności: analityczne myślenie, skuteczna komunikacja, obsługa komputera (pakiet MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w ochronie zabytków


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    06/12/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry