Opis stanowiska pracy
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w WarszawieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy asystent do spraw prowadzenia księgowości w Wydziale Finansowo-Księgowymul. Pawińskiego 17/21
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Dekretowanie dokumentów księgowych, ich ewidencja w systemie FK w zakresie dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych;
- Terminowe odprowadzanie pobranych dochodów budżetowych, podatków, składek ZUS oraz sporządzanie w tym zakresie dyspozycji przelewów;
- Uzgadnianie miesięcznych wydatków z tytułu podatków, składek ZUS, składek na ubezpieczenia zdrowotne i Fundusz Pracy;
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej;
- Uzgadnianie miesięcznych i kwartalnych wydatków w zakresie wypłaty świadczeń z Wydziałem Wypłat, z Wydziałem Ogólnym uzgadnianie ma koniec kwartału środków trwałych wartości niematerialnych i prawnych oraz miesięcznych stanów magazynu;
- Uzgadnianie sald należności i zobowiązań oraz kosztów i wydatków, dokonywanie analizy kont rachunkowych;
Warunki pracyWejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, natomiast miejsce pracy znajduje się na czwartym piętrze. Praca wymaga przemieszczania się po budynku
w celu realizacji zadań.
1. praca biurowa;
2. wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
4. użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
5. oświetlenie naturalne i sztuczne;
6. pole elektromagnetyczne.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSWiA > Dokumenty do pobrania
http://bip.zer.mswia.gov.pl/bze/praca-w-zer-mswia/dokumenty-do-pobrania/5123,Dokumenty-dla-kandydata-do-pracy.html
Oświadczenie musi być własnoręcznie podpisane.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie ich na język polski przez tłumacza przysięgłego.
W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu
na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechą chronioną.
Techniki i metody naboru:
weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
weryfikacja merytoryczna – test wiedzy,
rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty można również wysłać na adres rekrutacja@zer.mswia.gov.pl (wymagane oświadczenie musi być zeskanowane; w przypadku zakwalifikowania kandydata do rozmów - kandydat jest zobowiązany dostarczyć oryginał tego oświadczenia).
Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie ekonomiczne;
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w finansach;
pozostałe wymagania niezbędne:- Dobra znajomość przepisów prawa finansowego, w szczególności ustawy o rachunkowości;
- Dobra znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość sporządzania sprawozdawczości budżetowej;
- Znajomość zasad prowadzenia rachunkowości;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Ukończony kurs księgowy;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność;
- Umiejętność dobrej pracy własnej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-02-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa